16.06.2021
«ПРАЦЮЄМО
СПОВНА». РЕПОРТАЖ З ЄДИНОГО В УКРАЇНІ ЗАВОДУ, ДЕ ВИГОТОВЛЯЮТЬ ПОЖЕЖНІ ТАНКИ
Tvoemisto.tv
побувало на заводі, щоб показати, що зараз унікального виготовляють львівські
спеціалісти і яку продукцію постачають Збройним Силам.
Львівський
бронетанковий завод був створений як військова частина 33198 у 1944 році. Його
основною задачею був ремонт пошкодженої в боях фашистською армією бронетанкової
техніки й поверненню її на фронт. Після війни на заводі почали ремонтувати
танки та інженерну техніку. З початком російсько-української війни у 2014 році
Львівський бронетанковий завод постійно виготовляє і ремонтує техніку на
замовлення Міністерства оборони, яка потрібна у військах.
Журналіст
Tvoemisto.tv побував на Бронетанковому заводі, щоб показати, яку техніку тут
створюють, і як відбувається процес капітального ремонту на підприємстві.
Історія
заводу
За рішенням
Комітету Оборони СРСР 9 травня 1944 року було створено пересувний бронетанковий
ремонтний завод як військову частину 33198 із місцем дислокації в районі
Дарниці у Києві.
Спершу
основною задачею заводу був ремонт бронетанкової техніки, яку пошкодила
фашистська армія в боях. У серпні 1944 року на заводі відремонтували близько
1200 бойових одиниць і відправили на фронт. Пересувний завод рухався по лінії
фронту на захід і ремонтував бронетанкову техніку. Відтоді він зупинився на
околицях Львова, а зараз розташований у місті, на вулиці Стрийській, 73.
Приклад
газети із Фейсбук-сторінки Бронетанкового заводу
Після війни
завод почав капітальний ремонт танків Т-54 і Т-55, також там почали виготовляти
стендове та нестандартне обладнання. У 1980-х роках на заводі освоїли ремонт
танків Т-72 та інженерної техніки.
Після
проголошення Незалежності з заводу ліквідували танки Т-54, Т-55 і Т-62, а вже з
1995-го року почали випускати продукцію на експорт.
На фото
бульдозер ЛРМЗ-580 на базі танка Т-55, який виготовили на заводі в середині
90-их років
На
підприємстві також почали успішно виготовляти литво у землю й литво деталей,
які виплавляють по пінополістирольних моделях з чорних та кольорових металів.
Також запровадили технологію виготовлення металевих бирок методом термодруку.
З початком
війни у 2014 році Львівський бронетанковий завод почав надавати допомогу
Збройним Силам України. На заводі почали відновлювати і ремонтувати військову
техніку, яка знаходилася на довгостроковому зберіганні. Уже станом на серпень
2015 року завод передав у зону бойових дій понад 100 відремонтованих танків,
п'ять танків Т-72 та п'ять розвідувальних машин.
Завод
сьогодні
Зараз
Львівський бронетанковий завод виготовляє та ремонтує військову техніку,
зокрема броньовані пожежні машини ГПМ-72 та ГПМ-54, броньовані
ремонтно-евакуаційні машини «Лев» і «Зубр» й тактичну броньовану колісну машину
«Дозор-Б». Також підприємство проводить капітальний ремонт і модернізацію
танків Т-72, Т-64 і низки спеціальних інженерних машин.
«Станом на
сьогодні завод працює в повному обсязі, адже ми маємо замовлення майже на цілий
рік. Зараз ми виконуємо три державні контракти із капітального ремонту і
модернізації бронетанкового озброєння і техніки», – розповів Тvoemisto.tv
директор Львівського бронетанкового заводу Віктор Андрощук.
За його
словами, вони єдині в Україні, хто виготовляє спеціальну техніку – пожежні
танки та ремонтно-евакуаційні машини. За цей рік на заводі вдалося відправити
більше 30 одиниць техніки у Збройні Сили України, серед яких танки Т-64 і Т-72,
укомплектовані сучасними системами управління вогнем, внутрішнього і
зовнішнього зв’язку та комунікації, приладами денного та нічного бачення,
камерами заднього виду, супутниковою навігацією та динамічним захистом.
«Середня
заробітна плата на заводі становить 17 тисяч грн за перший квартал, а за другий
– 20 тисяч грн разом з бонусами. На заводі працює близько 700 людей, і
фінансування на цей рік маємо», – додає Віктор Андрощук.
Львівський
бронетанковий завод належить до концерну «Укроборонпром», який невдовзі хочуть
розділити на 6 підхолдингів. Кожен з холдингів спрямовуватиме свою діяльність
на конкретну галузь.
Як розповів
в інтерв’ю Tvoemisto.tv генеральний директор концерну Юрій Гусєв, Львівський
бронетанковий завод невдовзі може зайняти місце серед лідерів в Україні.
Читайте
також: Юрій Гусєв: «Ми виробляємо оборонну продукцію для ОАЕ, Азії та
Латинської Америки
«Зараз завод
стабільний, має великі перспективи і забезпечує модернізацію виробничих
потужностей. Його керівник увійшов до 11 найкращих керівників за результатами
першого кварталу й отримав відповідну відзнаку», – зазначив Юрій Гусєв.
Техніка, яку
виготовляють на заводі
На заводі не
лише ремонтують та модернізують військову техніку, а й виготовляють бойові
машини, тягачі, пожежні танки тощо. Зокрема, і відомий «Дозор-Б».
«Дозор-Б» –
тактична бойова колісна машина, яка має повністю броньований корпус, потужний
німецький двигун і автоматичну коробку передач. В основному вона призначена для
перевезення особового складу», – розповів у коментарі Tvoemisto.tv начальник
конструкторського бюро Львівського бронетанкового заводу Сергій Нечепуренко.
Наступна
машина – тягач БС-4, який створили на базі танка Т-54. Вона оснащена
кран-стрілою на 12 тонн, і призначена для евакуації несправної бойової техніки
з поля бою.
Читайте
також: Разумкову у Львові нагадали за законопроєкт про підтримку вітчизняних
виробників
«Далі бачимо
броньовану ремонтно-евакуаційну машину «Лев», яка призначена не лише для бойових
дій, а й для ремонту. Вона потужніша, ніж попередня, і зроблена на базі танка
Т-72. Основна тягова лебідка машини може витягуватися до 200 метрів», – каже
Сергій Нечепуренко.
Унікальним
серед усіх танків є пожежний, який створили на базі Т-72. Він значно потужніший
за ГПМ-54, які зараз у військах. Об'єм його цистерни становить 20 кубічний
метрів, і в ньому встановили німецький насос, який має продуктивність у розмірі
100 літрів за секунду.
Заступник
начальника цеху Анатолій Смучук у коментарі Tvoemisto.tv каже, що монтажний цех
№2 займається збіркою техніки. Після того, як пройшла модернізація техніки і
замінили всі частини, її відправляють у цей цех, де все збирають докупи.
«Після
розбірки і ремонту все розбирають, а тут знову збирають і відправляють на
полігон», – каже Анатолій Смучук.
Зараз на
заводі збирають танк Т-64, який повністю відремонтували і пофарбували. Для
повної модернізації працівникам потрібно близько 1-1,5 місяці, щоб відправити
танк у війська.
Загалом
завод має контракт з Міністерством оборони на ремонт і модернізацію
бронетехніки загальною вартістю понад 300 мільйонів гривень.
Нагадаємо,
що наприкінці серпня 2018 року працівники заводу пікетували через поверення на
роботу колишнього директора Романа Тимківа, якого невдовзі звільнили. У
листопаді минулого року Вищий антикорупційний суд скасував вирок у справі
ексдиректора заводу Романа Тимківа. У травні цього року цей же суд визнав його
вину у справі про подання ним недостовірних відомостей у декларації про доходи
за 2017-2018 роки. Раніше Антикорупційний суд засудив його до штрафу у 51
тисячу гривень із забороною на три роки керувати державними підприємствами.
Роман Тимків визнав свою вину на суді та підписав угоду з прокурором.
Софія
Шавранська
Фото і відео
Тараса Бабенчука
Повна або
часткова републікація тексту без письмової згоди редакції забороняється і
вважається порушенням авторських прав.
http://tvoemisto.tv/exclusive/bronetankovyy_zavod_120746.html
10.06.2021
Разумкову
показали, як ремонтують техніку на Львівському бронетанковому
У
Львові Голова Верховної Ради Дмитро Разумков на бронетанковому заводі оглянув,
як ремонтують спецтехніку для зони ООС.
Як
передає Укрінформ, про це повідомила пресслужба Львівської ОДА.
«10
червня у межах робочого візиту на Львівщину, голова Верховної Ради України
Дмитро Разумков відвідав Львівський бронетанковий ремонтний завод. Тут разом із
першим заступником голови Львівської ОДА Андрієм Годиком оглянули спецтехніку,
яку ремонтують для зони ООС», - йдеться у повідомленні.
Львівський
бронетанковий завод від початку року передав у зону ООС 12 одиниць бронетехніки
/ Фото: Львівська ОДА
Зазначається,
що Разумков поспілкувався із керівництвом і працівниками цього заводу.
Львівське
підприємство цьогоріч передало військовим в зону ООС уже 12 одиниць
бронетехніки. При необхідності завод працює у вихідні дні та понаднормово, а
окремі дільниці - у три зміни. На Львівському бронетанковому працює майже 700
осіб, середня заробітна плата складає 20 тис. грн.
В
ОДА нагадали, що підприємство займається розробленням, виготовленням,
реалізацією, ремонтом та модернізацією озброєння, військової техніки і
військової зброї. Виробничі потужності заводу дозволяють виготовляти комплекти
гідротехнічних виробів для різних машин при забезпеченні відповідною
документацією, проводити модернізацію як гусеничної, так і колісної технік.
Завод
із перевиконанням планових показників завершив державні контракти з ремонту
бронетанкового озброєння та техніки. Від початку 2020 року в Збройні Сили
України звідси передали 79 одиниць бронетанкової техніки, з них 16 одиниць
техніки понад план.
Упродовж
2020 року працівники заводу частково модернізували броньований тягач БТС-4 для
покращення його тактико-технічних характеристик, і зараз тягач експлуатується в
Збройних Силах України. На черзі проведення повної модернізації зазначеної
машини. Крім того, підприємство освоїло капітальний ремонт броньованої
ремонтно-евакуаційної машини БРЕМ-2, а також проведення робіт із регламенту
відновлення двигуна типу 5ТДФ. Окрім того, підприємство планує проведення
освоїти капремонт танків Т-80БВ та танків Т-80 УД («Береза»).
Загалом
впродовж 2020 року підприємством реалізовано продукції та послуг на суму 711
593 тис. грн (до державного бюджету сплачено 183 872 тис. грн податків).
Як
повідомлялося, Голова Верховної Ради Дмитро Разумков 10-11 червня відвідує
Львівську область.
ДП
«Львівський бронетанковий ремонтний завод» був створений за рішенням Комітету
Оборони та наказом №26 по Головному Бронетанковому Управлінню 9 травня 1944 р.
Основною
сферою діяльності підприємства залишається виробництво, ремонт, модернізація БТОТ
і запасних частин до неї, в тому числі: капітальний ремонт і модернізація
танків Т-72, Т-64, Т-55, виготовлення та капітальний ремонт ГПМ-72 та ГПМ-54,
виготовлення БРЕМ «Лев» та БРЕМ «Зубр», Дозор-Б, капітальний ремонт БРЕМ-1,
БРЕМ-2, БТС-4, БМП-1, ІМР-1, ІМР-2 (2М) та БМР-2, ремонт танкових двигунів та
комплектуючих.
https://www.ukrinform.ua/rubric-regions/3262639-razumkovu-pokazali-ak-remontuut-tehniku-na-lvivskomu-bronetankovomu.html#
https://www.032.ua/news/3126288/razumkov-u-lvovi-zaliz-na-tank-foto
28.12.2019
Рік
львівських танкоремонтників: у «плюсах» по ДОЗ та із «прицілом» на азійський
ринок.
Для
військових критично важливо, щоб підприємства оборонпрому вчасно постачали у
війська якісну продукцію. Для держави – щоб вони вчасно сплачували у бюджет
кошти. Для самих підприємств – постійні замовлення і вихід із продукцією на зовнішні ринки.
Звісно, що витримувати цей баланс вітчизняній оборонці нелегко. Не йдеться про
такі контракти та об’єми випуску продукції, як у міжнародних компаній типу
General Dynamics Land Systems чи Krauss-Maffei Wegmann, що виготовляють танки
Abrams та Leopard. Але у своєму сегменті внутрішнього і зовнішнього ринків
українські підприємства, задіяні у випуску бронетехніки, загалом стабільно
працюють як для зміцнення обороноздатності країни, так й для здобуття нових
можливостей на світовому ринку озброєнь.
Про те, як завершили рік львівські танкоремонтники, кореспондент АрміяІnform дізнавався безпосередньо на підприємстві.
Гарантії
завантаження роботою – стовідсоткові!
Йдеться про
те, що наступного 2020 року Держпідприємство «Львівський бронетанковий завод»,
яке входить до концерну «Укроборонпром», матиме повне завантаження
замовленнями, як від держави, так і комерційних замовників. Для комерційного
виробництва це надзвичайно важливо, бо це зарплати для 800 робітників, що тут
працюють, це можливість продовжити оновлення верстатного парку, інвестиції в
розробницьку і конструкторську роботу. Зрештою, це наповнення держбюджету. До
слова, цього року підприємство сплатило в державну казну понад 90 мільйонів
гривень.
Зі слів виконувача обов’язків директора заводу Богдана Шандри, в 2019 році ДП «ЛБТЗ» не лише виконав контракти з державного оборонного замовлення, а й успішно розрахувався за контрактом з іноземним замовником однієї з країн Східної Азії.
Наразі завод повністю реалізував три контракти. Два з них – це державне замовлення МО України з капітального ремонту танків Т-72. Ще один контракт – ремонт бронетехніки для нашого війська в місцях її постійної дислокації. Крім цього, понад десять одиниць броньованих ремонтно-евакуаційних машин, розроблених і виготовлених тут, відправились замовнику у Східну Азію, – говорить ТВО директора підприємства.
Богдан Шандра наголошує: цього року в рамках виконання угод підприємство також відремонтувало 15 танків Т-64, 10 гусеничних пожежних машин ГПМ-72.
У 2020 році
танкоремонтники продовжать виконання угод, що існують із Міноборони: будуть
закінчуватимуть випуск гусеничних пожежних машин, ремонт танків Т-64. До того ж
на завершальній стадії підписання додаткової угоди про ремонт тих же Т-64. Адже
львів’яни налагодили капремонт і модернізацію танків цього типу зразка 2017-го,
розширивши його бойові можливості за рахунок модернізації оптики на місці
механіка водія, командира машини та прицілу танкової гармати. З наступного року
планується освоєння ремонту БРЕМ-2 на базі шасі БМП, БРЕМ «Зубр», капремонт і
модернізацію танка Т-80 тощо. ТВО директора заводу стверджує, що у 2020-му ДП
«ЛБТЗ» стовідсотково завантажать роботою на весь рік.
Броньовані
«вогнегасники» – на експорт
Чим же
приваблює іноземних замовників українське «оборонне» виробництво? І зокрема
продукція Львівського бронетанкового заводу? На початку грудня цього року у
Львові на танкоремонтному заводі вже гостювали потенційні замовники з країн
Південної Азії.
Зі слів
Богдана Шандри, формула зацікавленості іноземних покупців має кілька складових.
Насамперед давня позитивна репутація підприємства. Це той варіант, коли імідж
працює на утримання старих клієнтів й приваблення нових.
– За 75
років існування завод постачав продукцію в багато країн. Це і держави Африки,
Азії. Були поставки до США, Великої Британії. Крім того, що роботу завжди
виконували якісно, завод відповідно до підписаних контрактів та угод надавав ще
й післягарантійне обслуговування машин, технічну підтримку контрактів тощо, –
говорить він.
Завод
регулярно бере участь у міжнародних спеціалізованих виставках. Це дає змогу
утримувати клієнтів з-за кордону й розширювати їхнє коло.
Якщо
говорити про найближчі зовнішні контракти, то підвищений інтерес замовників із
країн Азії викликають машини для гасіння пожеж. Адже проблематика безпеки баз
зберігання і військових арсеналів актуальна не лише в Україні. Розроблену у
Львові та ЛБТЗ гусеничну пожежну машину ГПМ-72 успішно випробувано. Вона
показала значно вищі експлуатаційні показники порівняно з аналогічними зразками
з-за кордону. До слова, КБ збільшило «робочий об’єм» машини понад удвічі.
Замість 9 тонн води, ГПМ цієї моделі може за раз нести аж 20 тонн! Та дві тонни
піноутворювача на додачу. Відтак дві такі машини отримав середньоазійський
замовник. А на базі шасі танка Т-55 львівські танкоремонтники виготовляли БРЕМ
для Малайзії.
Цінова
політика для клієнтів зовнішнього ринку тут приваблива. Комерційна таємниця не
дозволяє озвучувати цифри контрактів. Утім, навіть з додатковою комплектацією
вузлами, агрегатами і електронікою, що не виробляють українські підприємства,
кінцева продукція значно дешевша, ніж у конкурентів з-за кордону. І це,
зрештою, не впливає на стабільно високий рівень експлуатаційних показників
бронетехніки з ДП «ЛБТЗ».
Львівські
танки не – Made in Russia
Т-72, що
розробляли і випускали на території країни-агресора, нині ремонтують й
модернізують у Львові. Фахівці ДП «ЛБТЗ» виконують діагностику, ремонт,
техобслуговування, переобладнання та модернізацію цих машин. Водночас
намагаються це робити, щоб не залежати від складових і агрегатів виробництва
РФ. Усі чудово розуміють, що закупівля бодай одного Made in Russia гвинтика –
зло.
Начальник
виробництва ДП «ЛБТЗ» Василь Михайлович зазначив: у виробничому, ремонтному й
модернізаційному циклах підприємство спирається на вітчизняних виробників і
постачальників.
– Є багато
фірм та підприємств, які хочуть і мають змогу робити вузли й агрегати для
продукції ЛБТЗ замість російських. Робота з такими постачальниками ведеться на
постійній основі. Проводимо тестування різних зразків, – каже він.
Таких фірм
зараз понад 10. Здебільшого зосереджені вони у Києві й Харкові. Однак задіяна в
процесі й Львівщина. Зокрема у Золочеві замінюють і модернізують оптику. А
фірма «Спаринг Віст» виробляє танкові паливоміри, які раніше постачали з РФ.
Зі слів
очільника виробництва заводу, щоб не постачати ресурси з Росії, частину складових
і комплектуючих до бронетехніки отримують зі складів та баз зберігання МО
України, які за замовленням постачають на завод як давальницьку сировину.
Армійські запаси ще досить великі. Але це стосується циклу робіт із танками
моделі Т-72. Основний бойовий танк ЗСУ Т-64 – це повністю «домашня» машина, яку
випускає Харків. Тож із цією моделлю проблем немає. Загалом на капремонт однієї
машини потрібно півтора місяці. За цей час машину розбирають, складають
дефектаційну відомість, отримують складові тощо.
Двигуни на
підприємство прибувають із машинами. І якщо говорити про російський двигун до
російського ж Т-72, то львів’яни, щоб вирватись із залежності від таких
поставок, налагодили цикл капремонту танкового двигуна до цього типу машин за
рахунок ресурсів, не пов’язаних з ВПК РФ. У планах на 2020-й – освоїти і
капремонт рідного двигуна Т-64 – 700-сильного 5ТДФА. Зі слів Василя
Михайловича, верстатний парк заводу осучаснюється. У виробничому циклі
використовують верстати з ЧПУ. Втім у цехах ще можна зустріти німецьке
обладнання, виготовлене у ХХ сторіччі. Вже вивчають ціни на ринку, щоб у
2020-му закупити обладнання для дільниці гальванічних робіт, нові кран-балки та
низку спецобладнання для цехів. Але це знову ж таки залежатиме від
держзамовлення, яке формує загальний «заробіток» заводу.
50 танків
відремонтували на фронті
До слова,
працювати на підприємстві досить вигідно. Середня зарплатня становить 16-18
тисяч гривень, залежно від кваліфікації. Окремі фахівці отримують й понад 20
тисяч. Насамперед цінується вміння працювати із технічною документацією,
«читати» креслення і працювати на верстатах із ЧПУ. Соцпакет передбачає
медстрахування, п’ятиденний робочий тиждень. Є навіть свій гуртожиток, якщо
працівник немісцевий. До слова, на підприємстві кількадесят робітників є
учасниками АТО/ООС. І не лише танкісти, а й чоловіки, які служили в артилерії,
розвідці, піхоті.
Варто
зазначити, що з 2015 року виїзні ремонтні бригади ДП «ЛБТЗ» регулярно працюють
у смузі відповідальності наших військ на Донбасі та Луганщині, відновлюючи
бронетехніку в бойових частинах. У середньому бригади виїжджають 3-4 рази на
рік. Термін відрядження – кілька тижнів.
Старший
виробничий майстер цеху №2 Анатолій Смочук, який неодноразово брав участь у
виїздах в район бойових дій розповідає, що працювати доводилось здебільшого на
ремонті й обслуговуванні Т-64. Крім безпосередніх ремонтних робіт, навчали ще й
механіків-водіїв тонкощам експлуатації бронетехніки, щоби вона якомога довше не
виходила з ладу.
Лише цього
року чоловік чотири рази працював у виїзних бригадах на майданчиках відведення
важкого озброєння в районі ООС. Підготовка до таких відряджень не спонтанна.
Завод отримує сповіщення, де зазначається, що саме і де потрібно ремонтувати,
відповідно до цього отримують запчастини, інструмент, формується робоча
бригада. Завод надає вантажний транспорт, якщо потрібно везти об’ємні агрегати.
У такий спосіб ДП «ЛБТЗ» виконав контракт із державного оборонного замовлення і відремонтував близько 50 одиниць танків.
Попри те, що за лічені дні вся країна святкуватиме Новий рік, у цехах заводу ще працюють. Умови контрактів досить жорсткі й терміни виконання вказані чітко. Вийти за їхні межі – вдарити по репутації підприємства, що не припустимо в умовах суворої внутрішньої конкуренції за нові контракти. ДП «ЛБТЗ» на понад 90% залежить від наявності та обсягу ДОЗ. Щоби завод наступного року працював на всі сто відсотків, завершують цей рік львівські танкоремонтники під гуркіт працюючих верстатів.
Володимир
Скоростецький, Кореспондент АрміяInform
https://armyinform.com.ua/2019/12/rik-lvivskyh-tankoremontnykiv-u-plyusah-po-doz-ta-iz-pryczilom-na-azijskyj-rynok/
14.07.2017
ЗСУ
отримають 72 танки Т-72 та 20 бронемашин «Дозор-Б»
Президент
України Петро Порошенко сьогодні під час виступу на Львівському бронетанковому
заводі повідомив, що ЗС України цього року мають отримати 72 модернізованих
танки Т-72.
Нагадаємо,
що ще на початку 2015 року, заступник гендиректора ДК «Укроборонпром» Юрій
Пащенко пропонував модернізувати танки Т-72 з армійського резерву до стандартів
НАТО:
«Танк Т-72
не перебуває на озброєнні української армії. Причому випускати ці танки, не
маючи необхідної виробничої бази та запасних частин, немає ніякого сенсу. В
Україні є майже 300 цих танків, вони повністю підлягають відновленню. Ми
запропонували Міністерству оборони модернізувати їх до стану танків PT-91, які
перебувають на озброєнні у Польщі, фактично до стандартів НАТО»
Також Президент повідомив про виділення 920 млн. гривень Львівському бронетанковому заводу, які будуть спрямовані на танки, пожежні машини та бронемашини «Дозор». За планом цього року планується побудувати 20 бронемашин «Дозор-Б».
Взагалі, відповідно до визначених Генеральним штабом потреб, цього року сплановано поставити до військ понад 10 тисяч одиниць озброєння та військової техніки. Повідомив, сьогодні, під час брифінгу, заступник Міністра оборони України генерал-майор Олег Шевчук.
Цього тижня, Верховною Радою, були також внесені зміни до Бюджету-2017, що передбачають виділення 300 млн гривень на поставку до Збройних Сил України танків БМ «Оплот».
https://www.ukrmilitary.com/2017/07/zsu-u2017-otrymayut-72-tanky-t-72-ta-20-dozor-b.html
16.06.2017
Глава
радикалів проінспектував Львівський бронетанковий завод
Сьогодні, 16
червня, Олег Ляшко відвідав Львівський бронетанковий завод і пообіцяв зробити
все, щоб вкрадені гроші Януковича були витрачені на обороноздатність України.
В рамках
свого візиту на Львівщину, Ляшко проінспектував Львівський бронетанковий завод,
який виробляє найсучаснішу техніку для української армії. Глава українських
радикалів зазначив, що робота цього підприємства є надзвичайно важливою для
України, тому що потужний військово-промисловий комплекс - це запорука
незалежності країни, потужної економіки і безпеки мирних громадян.
"Хто не буде годувати свою армію сьогодні - той буде завтра годувати чужу. Я хочу, щоб ми годували своїх солдатів і своїх людей. Ми будемо домагатися, щоб частина з 1.5 мільярдів вкрадених Януковичем була спрямована на замовлення для цього заводу. Сьогодні нам потрібна сучасна і надійна техніка, яку виготовляє це підприємство. Треба, щоб на вашому заводі працювало не 800 людей, а хоча-б 2000-3000. "
- заявив Ляшко.
Також нардеп різко розкритикував бюджетну резолюцію, згідно з якою середня зарплатня українців повинна підвищитися до 3700 гривень. За його словами, "подачки в 300-400 гривень на рік" - це не те, чого заслуговують українці.
https://news.vash.ua/news/lviv/glava-radykaliv-proinspektuvav-lvivskyy-bronetankovyy-zavod-48368
25.05.2017
https://photo.unian.ua/theme/55987-remont-bronetehniki-na-dp-lvivskiy-bronetankoviy-zavod.html
21-22.03.2016
How Ukraine Refurbishes Its Cold War Era Tanks for Modern Warfare
https://www.bloomberg.com/news/photo-essays/2016-03-21/photos-ukraine-upgrades-its-battle-armor-of-t-72-tanks
07.08.2015
Новини »
Львів пʼятниця, 7 серпня, 2015, 16:57
У Львові
показали міцну броню і швидкі танки
Огляд виробничих потужностей Державного підприємства «Львівський бронетанковий завод» в рамках співпраці з концерном «Укроборонпром». Фото: Тис Микола/ZIK
Сьогодні, 7
серпня, на Львівському бронетанковому заводі провели оглядову екскурсію, під
час якої демонстрували військову техніку, яку виготовляють та відновлюють на
заводі.
До оглядин долучилася репортерка ZIK-Стрім Соломія Коштура.
Як розповів головний інженер ЛБЗ Віктор Андрощук, на заводі уже підготували партію відреставрованої техніки, яка перебувала в консервації на складах Мінооброни, а тепер готова до відправлення на фронт. Це п’ять танків Т-72 та п’ять БРДМ. Уся техніка пройшла капітальний ремонт і готова до використання у бойових умовах.
«Це тільки невеличка партія відновленої техгіки. Решта – ще стоїть у цехах, де проходить капітальний ремонт. Ця техніка стара, їй по 20-30 років. Вона в придатному стані, але треба розбирати усі конструкції до дрібних деталей, замінювати гумові прокладки, чистити від іржі», – розповів Віктор Андрощук.
Головний
інженер додав, що завод тепер завантажений на 100%, тож довелось навіть
відмовитися від іноземних контрактів. За цей час на Львівському бронетанковому
заводі підготували до відправлення один з перших українських бронеавтомобілів –
тактичну бойову колісну машину «Дозор Б», яка, за розпорядженням Міноборони,
має найближчим часом вирушити на випробувальний полігон на Чернігівщину. Кілька
таких автівок наразі обкатуються на самому заводі, ще одна партія перебуває в
стадії збирання конструкцій.
«Ми возили цю машину на міжнародну виставку в Абу-Дабі. Є серйозна зацікавленість в ній з боку іноземних замовників. Сподіваюся, що наступного тижня буде наказ міністра оборони і вона вирушить на випробовування. Машина надійна – двошарова броня, німецький двигун», – зазначив Віктор Андрощук.
За словами працівників заводу, від початку року звідси до Збройних сил України уже надійшло понад 100 одиниць техніки після капітального ремонту. Втім, керівництво поскаржилося, що на підприємстві бракує робочих рук. Часом працівники заводу стоять біля верстатів по 12-14 годин.
https://zik.ua/news/2015/08/07/u_lvovi_pokazaly_mitsnu_bronyu_i_shvydki_tanky_614276
https://www.unn.com.ua/uk/news/1489829-ponad-100-tankiv-peredav-u-zonu-ato-lvivskiy-bronetankoviy-zavod
03.04.2015
Львівський
бронетанковий завод на сьогодні має замовлення на 40 легких бронеавтомобілів
"Дозор". Замовлення мають виконати до липня поточного року. В планах
- збільшити виробництво бронеавтомобілів до 100 одиниць.
"Підприємство
займається ремонтом, відновленням та виготовленням бронетехніки для Збройних
сил України. Працюємо в три зміни. На сьогодні виконання міжнародних замовлень
призупинено, працюємо лише на потреби України", - розповів Олександр
Остапець, директор Львівського бронетанкового заводу.
Підприємство отримало замовлення на виготовлення 40 легких бронетранспортерів "Дозор". "Ми маємо виконати замовлення до липня. По ходу виконання можливе збільшення замовлення. Нитні Міністерство оборони планує додаткові кошти, а ми готуємо додаткове обладнання, збільшуємо кількість працівників. В планах збільшити виробництво до 100 одиниць", - зазначив Олександр Остапець.
За словами директора бронетанкового заводу, автомобіль конкурентоспроможний на міжнародному ринку.
Окрім того, на підприємстві активно працюють над відновленням бронетехніки. Зокрема, до кінця квітня планують завершити ремонт понад 30 одиниць БМП. Вони відразу будуть передані Збройним силам України.
Фото - Сергій Бобра, Гал-інфо.
https://galinfo.com.ua/photo/lvivskyy_bronetankovyy_zavod_pokazav_yak_vygotovlyayut_broneavtomobil_dozor_189908.html
https://www.unn.com.ua/uk/news/1489829-ponad-100-tankiv-peredav-u-zonu-ato-lvivskiy-bronetankoviy-zavod
16.09.2014
Львовский
бронетанковый завод изготовил первый бронеавтомобиль "Дозор-Б"
https://ipress.ua/ru/photo/lvovskyy_bronetankoviy_zavod_yzgotovyl_perviy_broneavtomobyl_dozorb_85457.html
Комментариев нет:
Отправить комментарий