Translate

воскресенье, 27 мая 2018 г.

Украинский танк нового поколения

17-18.05.2018
ХІ Міжнародна науково-технічна конференція, Львів.
Тези доповіді «Концептуальні напрями створення перспективних зразків бронетанкового озброєння механізованих та танкових військ» А.С. Богача та О.О. Бабіча, ДП «ХКБМ».

За прогнозами на період 2020-2025 рр. провідні танкобудівні країни завершують розробки перспективних танків V покоління. Це пов'язано з тим, що модернізаційний потенціал танків ІІІ та ІV поколінь практично вже вичерпає себе в 20-30 роках ХХІ сторіччя, та вони будуть замінені на більш сучасні зразки.

ДП «ХКБМ» проводить роботу зі створення перспективних зразків озброєння та військової техніки. Враховуючи стан розвитку підприємств ОПК, фінансування галузі, поточні потреби частин та підрозділів Збройних Сил України, загрози та ризики, робота щодо створення перспективного танка ділиться на три етапи, а саме:

1-й етап – створення моторно-трансмісійного відділення (МТВ) з багатопаливним дизельним двигуном потужністю 1500-1650 к.с.;

2-й етап – розробка систем озброєння і боєприпасів з поліпшеними характеристиками, прицільно-оглядового комплексу та нової системи комбінованого броньованого захисту;

3-й етап – створення активної системи підресорювання та засобів автоматизованого керування бойовою роботою екіпажа танка з прогнозованим скороченням членів екіпажу з 3-х до 2-х осіб.

У рамках 1 етапу в ХКБМ виконано наступні роботи: 
1.1. розроблена концепція побудови моторно-трансмісійного відділення та опрацьовано резюме проекту,
1.2. визначені основні вимоги до двигуна, проведені попередні розрахунки основних параметрів двигуна та його теплотехнічні характеристики, 
1.3. виконано попереднє загальне компонування моторно-трансмісійного відділення (МТВ) танка, розроблені та виготовлені дослідні зразки трансмісії з гідрооб'ємним приводом, складено мережевий план-графік проекту та опрацьовані основні співвиконавці проекту.

Очікується, що створення моторно-трансмісійного відділення дозволить мати конкурентні переваги вітчизняної школи танкобудування, а саме (цілі):
1) надійну роботу двигуна на різних видах палива та їх сумішах, 
2) можливість роботи в умовах пустелі та при температурі навколишнього середовища до +55˚С, а також у високогірних районах на висотах до 3000 м над рівнем моря, 
3) компактні розміри, модульність конструкції, 
4) можливість задньопривідного та передньопривідного компонування моторно-трансмісійного відділення (МТВ).

Комментариев нет:

Отправить комментарий