Translate

воскресенье, 30 сентября 2018 г.

ЗИМ фоторепортажи

12.08.2021

Державне підприємство «Завод імені В.О. Малишева», яке входить до складу Укроборонпрому, вчасно виготовило бойову машину, яку замовила компанія «Укрспецекспорт».









Новий танк демонструватиме свої бойові можливості потенційним замовникам, зокрема іноземним. Уперше новий «Оплот» можна буде побачити наживо під час військового параду до 30-річчя незалежності України, що відбудеться 24 серпня у Києві.

«Попри деякі упереджені заяви у засобах масової інформації, працівники заводу ім. Малишева вкотре довели, що здатні якісно та вчасно виконувати контракти для вітчизняних та українських замовників: від окремих деталей та вузлів до повноцінних сучасних бойових машин, – зазначає генеральний директор підприємства Василь Крилас. – Участь нового «Оплоту» в параді до Дня Незалежності – велика гордість для нашого колективу, який самовіддано працював на реалізацію поставленого завдання. Ми пишаємося нашими працівниками, любимо Україну та готові до виконання нових замовлень».

В Харькове изготовили танк «Оплот», который примет участие в параде ко Дню Независимости 12.08.2021

В дальнейшем танк, изготовленный по заказу главного внешнеэкономического партнера предприятия - государственной компании «Укрспецэкспорт» - будет принимать активное участие в презентационных показах своих боевых возможностей для потенциальных заказчиков.

https://www.ukrinform.ru/rubric-regions/3296725-v-harkove-izgotovili-tank-oplot-kotoryj-primet-ucastie-v-parade-ko-dnu-nezavisimosti.html

НА ПАРАДІ У КИЄВІ ДО 30-РІЧЧЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ МОЖУТЬ БУТИ ПРОДЕМОНСТРОВАНІ ДВА ТАНКИ «ОПЛОТ» — ГД «ЗАВОДУ ІМЕНІ В.О. МАЛИШЕВА»

12:43 04.08.2021

Василь Крилас зазначив, що готовність відправлення щойно виготовленого танку «Оплот» буде 10-го серпня цього року.



За словами генерального директора «Заводу імені В.О. Малишева», підприємству вдалося пришвидшити цикл виробництва танку, який складає зазвичай 14-16 місяців, за рахунок того, що до укладання контракту з «Укрспецекспортом» на заводі вже була певна кількість комплектуючих.

В. Крилас додав, що цей проект хоча й спрямований на просування танку «Оплот» на світовому ринку озброєнь, тим не менше пов’язаний з посиленням обороноздатності України, оскільки за рахунок співпраці заводу з державною компанією «Укрспецекспорт» може бути пришвидшине виконання дослідно-конструкторської роботи «Бастіон» з імпортозаміщення щодо комплектуючих на українському танку «Оплот». Поки що, за словами В. Криласа, залишається близько 5%  комплектуючих російського виробництва.

Щодо інших іноземних комплектуючих, то він зазначив, що там буде французький тепловізор та німецька радіостанція.

В. Крилас також повідомив, що окрім 51-го (порядковий номер) танку «Оплот» на параді ще буде присутній танк, який «Завод імені В. О. Малишева» зробив на вимогу іноземного замовника.

Як повідомляло ІА «ОПК», з 2018 донині Україна виробляла танк «Оплот» на замовлення Сполучених Штатів Америки. Отже, саме цей танк і буде демонструватися разом з тим танком, що був виготовлений на замовлення ДК «Укрспецекспорт».

источник

19.07.2021

Двенадцать модернизированных Т-64, над которыми работают совместно Харьковский бронетанковый завод и «Завод им. Малышева», будут иметь двигатели мощностью 1 тыс. лошадиных сил.










https://www.ukrinform.ru/rubric-economy/3283346-modernizirovannye-t64-oboruduut-dvigatelem-v-tysacu-losadej-gendirektor-zavoda-malyseva.html

Государственное предприятие «Завод им. Малышева» ждет заказа Пакистаном 52 двигателей для танка Al-Khalid.

Об этом сказал 19 июля на брифинге генеральный директор ГП «Завод им. Малышева» Василий Крылас, передает корреспондент Укринформа.

 






Танк «Оплот», замовлений «Укрспецекспортом» на ДП «Завод ім. Малишева», буде готовий за три тижні.

Про це повідомив на брифінгу генеральний директор держпідприємства Василь Крилас, передає кореспондент Укрінформу.

 

«Башта знаходиться вже на збиранні, в нас повністю готові всі основні вузли. Завтра переходимо до корпусу. Він уже пофарбований, там проходять калібровочні роботи – і він стає на збирання. І за два-три тижні, я думаю, танк буде зібраний», - сказав Крилас.

 


Він додав, що машина використовуватиметься для роботи з потенційними замовниками.

 

«Це буде «Оплот», з яким ми будемо їздити в ті країни, куди нас запрошуватимуть, щоб ми могли продемонструвати свою техніку, її тактико-технічні можливості», - зазначив директор.

 

Вартість машини – 3,5 млн доларів. «Це тому, що всі постачальники пішли нам назустріч і практично на межі собівартості поставили комплектуючі», - пояснив Крилас.

 

Читайте також: Малишева починає новий контракт із Пакистаном на ремонт танків

Як додав начальник управління бронетанкової техніки державного концерну «Укроборонпром» Євген Анфалов, у разі, коли знайдеться покупець на цей демонстраційний зразок, танк продадуть не менш, ніж за 5 млн доларів.

 

«Практически уже отыграны тендеры, и, я надеюсь, что в ближайшее время мы подпишем еще договоры на изготовление и поставку двигателей 6-ТД-1 и 6-ТД-2. Пакистанская сторона кроме того, что в свое время покупала у нас 320 танков Т-80УД, еще мы с партнерами, как сама страна Пакистан, так и Китайская Народная Республика, изготавливали танк Al-Khalid. Сейчас первый этап - это 52 двигателя, но, я думаю, будут еще дозаказывать. И это и двигатели, и все детали моторно-трансмиссионного отделения для Al-Khalid», - сказал Крылас.

https://www.ukrinform.ru/rubric-economy/3283358-zavod-malyseva-ozidaet-zakaz-pakistanom-52-dvigatelej-dla-tanka-alkhalid.html

Госпредприятие «Завод им. В. А. Малышева» представит прототип двигателя 6-ТД для перспективного турецкого танка Altay.

Об этом сообщил на брифинге генеральный директор ГП «Завод им. В. А. Малышева» Василий Крылас, передает корреспондент Укринформа.

 

«У нас есть прототип этого двигателя. По-моему, в августе будет выставка в Турции, мы должны туда поехать и показать. Я знаю, что они и сами работают, у них есть свои наработки. Но я хочу сказать, что от наработки и до серийного выпуска таких двигателей очень много времени может пройти», - сказал Крылас.

 

Altay - перспективный турецкий танк, производство которого началось в 2018 году. Прототип работал на немецком дизельном двигателе от MTU Friedrichshafen GmbH мощностью 1500 лошадиных сил. Однако дальнейшие переговоры с немецким производителем прекратились из-за эмбарго, введенного за участие Турции в гражданской войне в Сирии.

https://www.ukrinform.ru/rubric-economy/3283430-zavod-malyseva-predstavit-v-turcii-prototip-dvigatela-dla-tanka-altay.html

https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/3283311-na-zavodi-im-maliseva-rozpovili-na-akij-stadii-gotovnosti-tank-oplot.html#

 

 

 

20.04.2021

Василь Крилас, гендиректор ДП «Завод ім. Малишева»

Танки для нас – ідеальний варіант, тому що рівномірно завантажуються роботою всі цехи

 

Днями в «Укроборонпромі» заявили: державне підприємство «Завод ім. Малишева», яке вже практично 10 років перебуває у стані банкрутства, має неабиякі перспективи, у середині травня завод отримає аванс на нове замовлення, зможе повністю погасити зарплатну заборгованість і стабільно працюватиме протягом наступного року. Ба більше, говорилося, що цьому підприємству оборонки, яке зірвало купу контрактів, знову почали довіряти іноземні замовники.

 

Тож про те, як переконували потенційних клієнтів націлити свій погляд на «Завод ім. Малишева» і чи справді ми побачимо його відродження, Укрінформ розпитав генерального директора підприємства Василя Криласа.

 

Забігаючи наперед: усю нашу розмову з Василем Дмитровичем ми проведемо на ногах. Уперше та ексклюзивно для агентства керівник стратегічного підприємства покаже абсолютно нові ділянки виробництва, найсучасніше унікальне обладнання, придбане за останній рік, а також процес виготовлення надскладних деталей танкових двигунів і корпусу майбутнього «Оплота», який ЗМІ охрестили «танком для параду». Без перебільшення, ми побачили, як на «Малишева» уживаються минуле та майбутнє, комп’ютерне управління та досвід старожилів.

 

ХОЧЕМО ПОЗБУТИСЯ МАЙНА, ЯКЕ НЕ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ

 

На головній прохідній заводу нас зустрічають представники пресслужби та охорони, з ними йдемо до бюро перепусток, і вже за кілька хвилин – після перевірки документів і офіційного «добра» на фотозйомку – проходимо на підприємство, де зустрічаємося з директором. З двору на машині вирушаємо на окрему територію – агрегатний майданчик. Там виробляють танкові двигуни, і це наш перший пункт призначення. Поки їдемо вулицями міста, починаємо розмову.

 

- Василю Дмитровичу, спитаю про ваш шлях в «оборонку». Директором «Малишева» працюєте другий рік. А до того?

 

- У 2019 році мене запросили на роботу в «Укроборонпром», був радником заступника гендиректора з виробництва, а згодом змінив його на цій посаді. Наприкінці листопада 2019 року взяв участь у конкурсі на посаду директора «Заводу ім. Малишева». Я – харків’янин, хотілося бути ближче до родини, бо все-таки робота в Києві створювала певні незручності. Пройшов конкурс – і з 9 січня 2020 року очолюю завод.

 

За освітою я інженер-механік. Починаючи з 1991 року, на харківському «Турбоатомі» пройшов усі сходинки – від інженера-технолога 3-ої, найнижчої, категорії до начальника виробництва. У 2006 році мене запросили на роботу на завод «Електроважмаш». Там працював 10 років із перервою – певний час очолював «Науково-виробниче підприємство Смілянський електромеханічний завод». Скажу, що це був дуже корисний досвід, бо управління державними підприємствами та приватними дещо відрізняється.

 

- Це ви м’яко висловлюєтеся. Напевно, не «дещо», а дуже сильно?

 

- Швидкості прийняття рішень, спрощених механізмів, звичайно, не вистачає. Зараз у Верховній Раді є законопроєкт «Про особливості реформування підприємств оборонно-промислового комплексу державної форми власності» (№3822), він уже пройшов перше читання. Ми дуже на нього очікуємо, бо там прописана і швидка реалізація надлишкового майна, і залучення інвесторів.

 

Крім того, ми очікуємо ухвалення змін до Кодексу з процедур банкрутства, бо зараз у ньому не прописані особливості підприємств. Передбачено, що керівником санації може бути лише арбітражний управитель. З усією повагою до інституції, професії, але арбітражний управитель – як правило, людина з економічною чи юридичною освітою. І основна задача управителя – задовольнити вимоги кредиторів, і так він діє. А після цього підприємства вже може не існувати.

 

Але в нас же зовсім інша історія. Ми не можемо зупинятися, нам треба працювати, щоб вийти зі стану, в якому завод уже дуже давно. План санації, який ми закінчуємо і скоро будемо погоджувати з «Укроборонпромом», передбачає, що левова частка коштів, які ми заробимо виробничою діяльністю, направлятимуться на погашення кредиторської заборгованості. Тому управляти санацією має людина, яка розуміє виробництво.

 

- Яка роль заводу відводиться в реформованому «Укроборонпромі»?

 

- Як ви, напевне, знаєте, буде створюватися бронетанковий холдинг, у який увійде понад 20 підприємств, і «Малишева» якраз буде тим підприємством, що виготовлятиме продукцію серійно. У будь-якому разі, завод залишиться в державній власності на 100%.

 

- Щодо згаданого плану санації...

 

- Є план реструктуризації заборгованостей, укрупнення виробництва. Нам не потрібні всі наявні площі: завод будувався під виробництво 800-900 танків на рік, а такими об’ємами і весь світ разом, думаю, не виготовляє. Ті компактно розміщені потужності, що в нас будуть, повністю забезпечуватимуть потреби нашої армії й спецекспортерів.

 

- А яка взагалі територія заводу і чого саме хочете позбутися?

 

- Територія дуже велика. Площа разом з об’єктами, розташованими в області, – понад 200 гектарів. Цю інфраструктуру треба зберігати, обслуговувати, охороняти. І значна частина просто непотрібна, бо не експлуатується і ніколи вже не буде. У нас 9 будівель, деякі навіть не на території заводу, що просто стоять, сиплються.

 

- А що ж було поза територією заводу?

 

- Якісь склади, навіть магазин. Намагаємося здати в оренду, але воно в таких місцях, що нікому це не потрібно. І ці будівлі стоять на землі, за яку треба сплачувати. Маємо 36 млн грн земельного податку на рік, це майже сума зарплатного фонду на місяць! Цього року ми налагодили зв'язок із міською владою: розраховуємо, що матимемо пільгу на землю. Чекаємо, що питання винесуть до сесійної зали і міські депутати нас підтримають.

 

НАШ ДВИГУН – УНІКАЛЬНИЙ, ПЕРЛИНА!

 

Заїжджаємо на територію і йдемо до цеху, де виготовляють танкові двигуни 6ТД1 і 6ТД2 – це 1000 і 1200 кінських сил відповідно, розповідає на ходу директор.

 

- Це наша унікальна продукція. Дана партія – для Пакистану. Як нещодавно сказав керівник делегації від замовника: «Ваш двигун – перлина серед двигунів у світі». І це справді так. Китайці все намагаються його повторити! Також маємо контракт і для нашої армії – на двигуни в межах модернізації танків Т-64 «Кедр», яку ми робимо разом із Харківським бронетанковим заводом.

 

- У якому загалом стані приймали підприємство?

 

- Ви знаєте, що вже багато років воно знаходиться в стані банкрутства. Я прийшов на завод, коли загальна кредиторська заборгованість перевищила 1,8 млрд грн. Почали аналізувати ситуацію, насамперед – наявні контракти. Різна була ситуація, але головне, що по більшості – до 80% коштів уже було отримано. При цьому за деякими договорами, як кажуть, ще й кінь не валявся – ні матеріалів, ні комплектуючих, нічого не запускали взагалі у виробництво, а грошей уже нема! І всі ці контракти прострочені, що тягло нові штрафи.

 

Комісіонером за всіма цими договорами був «Укрспецекспорт», тож поїхав з документами до його очільника Вадима Ноздрі. Розбираємо цю «картину», і він говорить: «Та це ж піраміда!». Понад 400 млн грн проавансовано, і вони ніяк не підтверджені, немає готової продукції на складах.

 

- Куди ж поділися ці гроші?

 

- По завершенню року роботи ми зробили такі прості розрахунки: порівняли суми, які надходили на рахунки в 2019 та 2020 роках, та на скільки мільйонів гривень було виготовлено продукції у ці роки. І що ми побачили? У 2019-му, щоб виготовити продукції на 1 млн грн – витрачали 1,35 млн. Можна було так працювати? Так, і премії платити. А торік ми товар на мільйон робили за 660 тисяч! І я дуже вдячний нашим кредиторам, в основному це постачальники матеріалів і комплектуючих, від яких ми вчасно все отримували, і з якими обов’язково розрахуємося. Вони з розумінням ставляться і чекають. А чекати залишилося недовго, бо в першій половині травня ми отримаємо авансування під нові контракти, зайде дуже вагома сума, і ми зможемо увійти і в ритм стабільної роботи, і погасити зарплатну заборгованість, на тривалий період забезпечити зарплатний фонд і виконати зобов’язання за договорами.

 

І, повертаючись до запитання, куди поділися гроші? Були витрачені. Ось так жили, так вели діяльність. Тому був збиток за 2019 рік – мінус 420 млн.

 

- То як вже вдалося виготовити продукцію за простроченими контрактами?

 

- Дав завдання службі постачання порахувати, скільки матеріалів і запчастин потрібно, щоб закрити всі замовлення. Вийшло, що коли все закупляємо, грошей вистачить на 2 місяці зарплатні, а виробляти ж треба цілий рік! Домовилися з керівником «Укрспецекспорту», що вони продовжать фінансування за контрактами у рамках тих 20%, які залишалися, а я щомісяця буду звітувати, що зроблено. Тобто було так, що ми отримували на місяць 50-60 млн, а продукції треба віддати на 100-120 млн. І до кінця 2020 року ми вийшли з цієї «історії», закрили оті 400 млн продукцією. Навіть кредиторську заборгованість вдалося зменшити на 80 млн. Бралися за будь-які нові замовлення, бо ми б не витягнули. Наприклад, з Житомирським бронетанковим заводом підписали контракт на постачання 25 комплектів гусениць. За свої оборотні кошти нам вдалося виконати контракт на ремонт за технічним станом танків «Булат». Я наголошую, що за свої, бо Міністерство оборони, згідно з законодавством, не може авансувати підприємства, що вже мають перед ним заборгованість. Ми навіть зробили більше, ніж передбачалося, бо вдалося зекономити.

 

- А COVID-19 як вплинув на торішню роботу?

 

- Усі наші контракти передбачають, що продукція приймається інспекцією замовника на території підприємства. У 2020 році до нас не приїздили, бо були перекриті кордони. Продукція накопичувалася на складі, і грошей за неї ми не отримували. Зараз ситуація кардинально змінилася. У лютому близько 30 інспекторів від замовників працювали одночасно. Все прийняли. У березні ми відвантажували продукцію. І за перший квартал року загалом маємо реалізацію більш як на 470 млн грн. І в нас амбітні плани на цей рік: збільшити кількість виробленої продукції на 30% і більш як у 2 рази її реалізацію.

 

НЕПОРОЗУМІННЯ З ПРОФСПІЛКОЮ ВИЧЕРПАНО

 

- Днями на брифінгу ви говорили, що в межах санації, реорганізації буде введений і новий принцип оплати праці. Який?

 

- Наприклад, виготовляє працівник за зміну 5 деталей і не має ніякої мотивації робити більше, бо все одно отримає фіксований оклад. Я хочу змінити цю форму оплати праці, щоб працівники отримували оплату в залежності від виробітку. Для цього нам із профспілками треба напрацювати колективний договір.

 

- А яка середня зарплатня на підприємстві?

 

- Виробничі спеціальності – близько 11,6 тис. грн. Це вище, ніж у середньому по Харківській області, але все одно мало. Моя мрія, щоб у нас була зарплатня, найвища в регіоні, щоб люди дорожили роботою і впевнено почувалися.

 

- Наразі основна маса працівників – люди пенсійного віку?

 

- Відсотків 40% – так. Звичайно, це дуже багато. І скажу відверто, є спеціалісти справді незамінні. Ми зараз розглядаємо програми, які б дозволили залучати молодь. Але нам треба пройти ось цей період, поки вийдемо на стабільний режим роботи. І вже тоді набирати молодих людей, яких будуть навчати досвідчені працівники. Будемо мотивувати й учнів, і тих, хто візьметься навчати. Я впевнений, що захочуть повернутися і працівники, які раніше звільнилися.

 

- Заступник голови «Укроборонпрому» Ігор Фоменко сказав, що не всім подобається відновлення роботи «Заводу Малишева», зокрема, й Росії. І йдеться не лише про відкриту конкуренцію продукції, а й про інформаційну війну, на яку треба зважати. Він зазначив, що особливо наголосив на цьому під час зустрічі з членами профспілки, котрі звернулися до президента з вимогою «запобігти знищенню підприємства».

 

- Ось цей період, починаючи з Нового року, справді складний. Ми вже вичерпали всі можливості, всі ресурси, тому вкотре постала проблема з виплатою заробітної плати. І виникла напруга, негатив. У соцмережах пішла певна хвиля нагнітання, критика. З працівниками говорив я неодноразово. І була зустріч із колективом Ігоря Фоменка та Олександра Черниша, голови Профспілки працівників оборонної промисловості України. Я дуже вдячний колективу за терпіння. Люди розуміють, люди хочуть працювати, і робота буде.

 

- Ця історія з двома заводськими профспілками дещо дивна. Два протилежних за змістом листи до президента. Одні – за вас, інші – проти.

 

- Діяльність двох чи більше професійних організацій законом не заборонена. Коли я прийшов на роботу, дві профспілки, які мали приблизно рівну кількість членів, уже існували більш як рік, хоча, чесно кажучи, це новий для мене досвід. Постійно якийсь рух, пишуться заяви, виходять, вступають, переконують. З одного боку – конкуренція…

 

- А з другого – якийсь «броунівський рух» на стратегічному підприємстві й гучні заяви.

 

- Так, на жаль. За великим рахунком, для іміджу підприємства це недобре. Відкритий лист до президента якраз у часі наклався на приїзд іноземної делегації, причому такої, що йдеться про боротьбу за замовлення саме між нами та Росією.

 

- То це вже схоже на якусь інформаційну кампанію? Свідомо чи несвідомо…

 

- Ми можемо тільки додумувати. Ніяких фактів я не маю. На сьогодні всі непорозуміння вичерпано. 15 квітня ми з головою профкому підписали спільне рішення, згідно з яким він відкликає свої вимоги до «Укроборонпрому» щодо мого звільнення, а я – позовну заяву з суду щодо захисту ділової репутації. Так що дві профспілки, я вважаю, як права та ліва рука – обидві потрібні. І там, і там – наші працівники, а люди в нас дійсно дуже хороші й професійні.

 

- Ви доволі спокійно реагуєте на критику.

 

- Мені інколи закидають, зокрема, що в цехах холодно. Але дивно, що це пише в Фейсбуці людина, яка працювала головним інженером на підприємстві саме в той час, коли віддається наказ відімкнули цехи від котельних, а потім і взагалі котельні порізати. Ну, і як це сприймати? Я за рік таке відновити не в змозі – чарівної палички не маю.

 

МОДЕРНІЗУЄМОСЯ ПІД СЕРІЙНЕ ВИРОБНИЦТВО «ОПЛОТІВ»

 

Рухаємося на іншу ділянку. Заходимо в приміщення, де монтують комп’ютеризований стенд для випробувань двигунів. Придбали його за кошти, отримані за державною цільовою програмою модернізації виробництва. Вона розрахована на 2019-2024 роки.

 

- До кінця літа ми запустимо цей стенд, – каже Василь Крилас. – Двигун проходить 4 етапи стендових випробувань. І тут же замовники прийматимуть продукцію. Старі стенди настільки морально застаріли… Загалом у нас уже встановлено нового обладнання на більш як 18 млн доларів. Ми нарощуємо можливості, щоб бути готовими виготовляти «Оплоти» для нашої армії.

 

- До речі, про «Оплот». Нещодавно ви приймали делегацію з Єгипту. Є перспектива замовлення танків?

 

На ринку озброєнь наш танк “Оплот” дуже серйозно розглядають

 

- Ми показали їм наші виробничі можливості, а другого дня на полігоні – можливості танка. І на тому ж тижні ми демонстрували «Оплот» ще одній країні близького Сходу. Стріляли з усіх видів озброєння. Практично стовідсоткові попадання, дуже хороша динаміка-швидкість, подолання перешкод. Усі залишилися задоволеними, під враженням. Я можу сказати, що дуже серйозно нас розглядають. Наш конкурент – російський Т-90. Але я сподіваюся на підтримку держави в перемовинах на найвищому рівні, й зазначу, що велику роботу проводять наші спецекспортери. Тож сподіваємося.

 

Далі рухаємося до нових верстатів із програмним управлінням. Таких на заводі вже до двох десятків.

 

- Кожен із них заміняє 5-7 одиниць старого обладнання, – розповідає гендиректор. – На цих верстатах виготовляються найважливіші й найскладніші деталі двигунів. Наприклад, маємо таке унікальне обладнання як електроерозійні верстати. Вони працюють за принципом випалювання. Зрозуміло, що на старих станках – такої якості та точності просто неможливо досягти. Маємо новий просочувальний комплекс, що теж покращило наші вироби. Зараз покажу вам іще одну ділянку – ще рік тому там було голе місце. Гроші на обладнання нам держава дала, а сам майданчик – підлогу, стіни – власними силами облаштували. І це при дефіциті коштів, про який ми вже говорили, але викроювали, не зупиняли і цей напрямок, бо модернізація – наше майбутнє...

 

Далі – ще одна абсолютно нова ділянка, яка ще будується. Частина обладнання вже встановлена, постачальники його налагоджують, під деякі верстати готують місце. Два станки – для виготовлення циліндрів і шліфувальний – замінюють роботу 45 старих. Особливу увагу директор звертає на італійського «монстра» вагою 28 тонн. До цеху його затягли з третьої спроби, нарешті знайшовши підхожі машини та пристрої. Власне, тягнули 3 доби – по метру на годину. Станина цього верстата зроблена з каменю, тож не розширюється при перепаді температур і забезпечує виготовлення, як наголошує директор, «ідеальної» деталі.

 

- Без перебільшень, унікальний шліфувальний станок, – пояснює Крилас. – Таких у Європі – всього 3 і 19 – у світі. Тут проводиться кінцева обробка колінчастого вала. Тиждень тому в нас були представники виробника цього обладнання, ми закінчили тестові деталі та зробили контрольні заміри. Все просто чудово.

 

Прямуємо через стару виробничу ділянку далі. Тут нелюдно, але певні роботи ведуться.

 

- Усіх старих верстатів хочете позбутися?

 

- Більшості. Сучасне обладнання не тільки підвищує продуктивність заводу. Зараз щотижня додаються у виробництво нові позиції, які раніше нам треба було замовляти на стороні. Ось іще одна нова ділянка. Ці станки працюють у дві зміни. Бачите, тут молоді хлопці заправляють. На цьому обладнанні обробляються дуже складні деталі – корпус масляного відцентрового фільтра, корпус нагнітача. Навіть на цих надсучасних верстатах виробничий цикл триває 2 тижні, при тому що станок повністю автоматизований. Завдяки новому устаткуванню ми інозамовникам і доводимо нашу виробничу спроможність.

 

...Заходимо у маленьке приміщення, наче лабораторію. Одна з машин, що трохи нагадує медичний апарат, насправді призначена для коректування інструментів з точністю до мікрона.

 

Наша «екскурсія» майже завершилася, їдемо до останнього пункту призначення — у зварювально-складальний цех, де роблять замовлений «Укрспецекспортом» «Оплот».

 

ТАНКИ ЗА БУКЛЕТОМ НЕ ПРОДАЮТЬ. ПОТРІБЕН ЗРАЗОК

 

- Скільки треба щомісячно заводу виробляти продукції – двигунів чи, будемо сподіватися, танків, щоб виходити хоча б у мінімальний «плюс»?

 

- Танки – це ідеальний варіант, тому що рівномірно завантажуються роботою всі цехи. Оскільки ми зараз виготовляємо двигуни та запчастини, агрегатники мають дуже багато роботи. І за найближчими контрактами, які ми підпишемо – на 66 двигунів, а потім ще на 36, і ще на 36 – матимуть  величезну завантаженість. Інші цехи, на основному майданчику, роблять запчастини на Т-80УД – катки, дахи моторно-трансмісійних відділень. І цього буває замало. Звичайно, краще, коли є замовлення на танк. Хоча б один на місяць, а краще 3-5. Тоді б і додатково людей на роботу треба було набирати.

 

Я хочу сказати, що довіра інозамовників повертається. Що я чув? Спершу: «Ви нас покинули, підвели», бо замовлення ж усі були зірвані в попередні роки. І це було неприємно вислуховувати. Але наразі є зворотний зв'язок, нам сказали: «Так, ви від слів перейшли до діла». І всі домовленості ми виконуємо. Зараз, за даними «Укрспецекспорту», на бронетанкову продукцію розігрується 12 лотів приблизно на 150 млн доларів, і в нас дуже великі шанси перемогти.

 

- Багато вже галасу довкола замовленого «Укрспецекспортом» «Оплота». Що лише один та ще й дешевший, бо лише «для параду». То що ж із ним не так?

 

- Та ми були б горді й щасливі, коли б наш танк проїхав по головній вулиці країни на День Незалежності. Це було би просто супер! А робимо ми його для себе, щоб можна було демонструвати готову машину потенційним покупцям. Хоче країна купити: запросили виробників, полігон, однакова траса, чия машина краще пройде, краще відстріляється, у того й замовлять. Наявна машина, зроблена в попередні роки і котру ми показуємо іноземцям, у цьому році буде відвантажена замовникам. І все, в нас нічого не залишиться. Тому й було прийняте рішення виготовляти «Оплот». Ну, не торгують танками за буклетом!

 

- А щодо його ціни?

 

- Це буде найсправжнісінькіша бойова машина, краща з кращих, зразково-показова. Справді дещо дешевша, але тільки тому, що практично всі наші партнери-комплектатори пішли нам назустріч і майже за собівартістю, з мінімальним прибутком, поставлять продукцію.

 

Над «Оплотом» заводчани працюють із кінця лютого. Ми побачили, як на механічній ділянці, робиться корпус танка. На вже звареній із броні башті майбутньої машини робляться конструктивні отвори. Директор коментує процес.

 

- Тут чеське обладнання, встановлене за радянських часів. Але воно доволі хороше. І на ньому працюють професіонали. Це не для випускника інституту. Потрібен досвід танкобудування.

 

Крім «Оплота», на ділянці спільно з Харківським бронетанковим заводом виконують замовлення Міноборони на модернізацію 12 машин «Кедр Т64БМ2».

 

- Торік повідомлялося, що в майбутньому наша армія матиме на озброєнні модернізовані Т-64 та «Оплоти». Робота над «Крабом» і «Бастіоном» на якому етапі, коли може початися виробництво цих машин?

 

- Це життєво важливі для нас проєкти. Міністерство оборони, дуже дякуємо їм, профінансувало ці дослідно-конструкторські роботи, які проводить КБ ім. Морозова, бронетанковий і наш заводи. Коли почнеться виробництво, долучаться ще до двох десятків підприємств, що постачатимуть пристрої, вузли, які раніше купувалися у країни-агресора.

 

Зараз підприємство має перспективу стабільної роботи на багато років уперед

 

Маємо виготовити два дослідні зразки наступного року, а я хочу, щоб почали вже в кінці поточного року, і на кожній нараді всім кажу: «Давайте швидше почнемо!». І потім Міністерство оборони, як нам пообіцяли, буде замовляти мінімум по 10 машин щороку.

 

- Ви особисто впевнені в перспективі?

 

- Упевнений! У нас справді дуже хороші перспективи на багато років уперед. У 2021 році ми виготовимо продукції на 1 млрд 560 млн грн. Це якраз продукція з високою доданою вартістю, бо йдеться про повністю власне виробництво, починаючи від заготовок, руди, феросплавів, металопрокату, закінчуючи готовим виробом. Ми впевнено дивимося у майбутнє, на відміну від деяких підприємств, які були набагато успішнішими протягом останніх 20 років.

 





















Юлія Байрачна, Харків

Фото В’ячеслава Мадієвського

 

https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/3231362-vasil-krilas-gendirektor-dp-zavod-im-maliseva.html



11.12.2020

Генеральний директор Укроборонпрому Юрій Гусєв: «Є повне порозуміння щодо реформування концерну»


Генеральний директор Державного концерну "Укроборонпром" Юрій Гусєв здійснив робочий візит до Харкова та відвідав ряд підприємств Концерну: Завод імені В.О. Малишева (ЗІМ), Харківське конструкторське бюро машинобудування ім. Морозова (ХКБМ), Харківський бронетанковий завод (ХБТЗ) і Харківське державне авіаційне виробниче підприємство(ХДАВП).


Юрій Гусєв також зустрівся з представниками ЗМІ та розповів про хід реформування "Укроборонпрому" тапро стан вирішення актуальних проблем харківських підприємств-учасників Концерну, які визначив Президент України.

 Юрій Гусев зазначив, що після його призначення на посаду Генерального директора Концерну вже були проведені наради у Прем’єр-міністра, секретаря Ради Національної Безпеки і Оборони та з Віце-прем’єром з питань стратегічних галузей промисловості. Між усіма учасниками є повне порозуміння щодо розробки конкретного плану заходів з реформування Укроборонпрому.

 “Також погоджено, що цей план заходів буде винесено і на розгляд Уряду, і на розгляд РНБО. Окрім того ми очікуємо, що на наступному тижні буде перереєстровано законопроект щодо реформування Укроборонпрому, який надасть можливість та всі інструменти для корпоратизації підприємств Концерну” – зазначив Юрій Гусєв.

 Юрій Гусєв додав, що реформа Укроборонпрому передбачена стратегічними документами, які ухвалено державою протягом багатьох років. Насамперед, це передбачає Стратегія національної безпеки, чинна стратегія реформування оборонно-промислового комплексу та низка постанов уряду, починаючи з 2016 року. У них чітко зазначається, що Укроборонпром необхідно корпоратизувати, мають бути створені секторальні холдинги, а управління повинно відбуватися відповідно до стандартів ОЄСР.

 Щодо виконання доручень президента по харківських бронетанкових підприємствах, то з моменту останнього візиту очільника держави до Харкова відбулися позитивні зміни.

 Вирішено питання щодо заборгованості з виплати заробітної платні на ЗІМ і ХКБМ. В попередні роки вона становила чотири роки на ЗІМ, та шість місяців на ХКБМ. Заборгованості з заробітної платні по ХБТЗ немає.

ХКБМ виконав великий контракт з Міністерством оборони України (на 45 БТР-4). та Нацгвардією (виконає у 2020, 8 з 10 БТР поставлено)

За прогнозом, у 2020 році ЗІМ збільшить майже вдвічі збільшить обсяг виробництва і реалізації продукції.ХКБМ має добру завантаженість за контрактами на 2021 рік. (оформлені договори з МОУ щодо постачання БТР-4Е – 75 одиниць, БТР-4К – 1 одиниця, БРЕМ-4РМ – 1 одиниця.

Спільно з Віцепрем’єром зі стратегічних галузей промисловості Олегом Уруським Генеральний директор “Укроборонпрому” відвідав ДП "Харківський бронетанковий завод" (ХБТЗ)”. Підприємство виконує капітальний ремонт низки одиниць військової техніки для Збройних сил України.


Генеральний директор ДК "Укроборонпром" Юрій Гусєв, гендиректор ДП "Завод ім. Малишева Василь Крилас та директор ХКБМ Яков Мормило під час пресконференції у Харкові 11 грудня 2020 року

 Довідково.

 Концепція реформування Укроборонпрому (УОП) передбачає, що у 2021 році "Укроборонпром" припинить своє існування. Залишиться 65 підприємств, які буде поділено на два холдинги – Оборонні системи та Аерокосмічний холдинг.

 Підприємства УОП мають функціонувати за принципами корпоративного управління та прозорості. Холдинги матимуть наглядові ради. Впровадження ефективної системи корпоративного управління дасть змогу уникнути будь-яких корупційних ризиків.

Ключовим питанням для здійснення реформи УОП є ухвалення нового законодавства, яке дасть змогу корпоратизувати підприємства-учасники концерну, досягти їхнього фінансового оздоровлення та позбавити від боргів, які накопичувались десятиліттями.

 https://ukroboronprom.com.ua/uk/media/generalnyj-dyrektor-ukroboronproma-yurij-gusyev-ye-povne-porozuminnya-shhodo-reformuvannya-kontsernu.html


10.04.2019

 












































 

29.01.2019















 

 

03.10.2018

В рамках выполнения гособоронзаказа ВСУ получили 16 танков Т-80БВ и Т-64БВ и пять БТР-4Е

https://kh.depo.ua/rus/kh/tanki-i-btri-yaku-tehniku-turchinov-peredast-v-armiyu-u-harkovi-foto-20181003847103

https://www.mediaport.ua/v-harkove-peredali-armii-modernizirovannye-tanki

https://diana-mihailova.livejournal.com/2732052.html














































23.06.2017

23 червня Олександр Турчинов ознайомився з виробництвом бронетехніки на ДП «Завод ім. В.О. Малишева» у Харкові

Секретар Ради національної безпеки і оборони України Олександр Турчинов та Міністр внутрішніх справ Арсен Аваков відвідали Завод імені Малишева у Харкові.

Олександр Турчинов зазначив, що в Державному оборонному замовленні на 2018 рік має бути обов'язково передбачена поставка танків «Оплот» до Збройних Сил України.

«Сьогодні на заводі виробляється вся лінійка українських танків, зокрема, і найкращий вітчизняний танк «Оплот», який через його велику вартість виробляється лише за експортними контрактами. Ці танки мають бути на озброєнні українських військ, щоб надійно захищати нашу країну», - наголосив він.

Секретар РНБО України наголосив на важливості інвестування у виробництво, пошуку ресурсів, що дозволить оснастити завод новим обладнанням, «що дозволить на порядок збільшити кількість танків, які виробляються на виробничих потужностях заводу, та допоможе покращити їх якість»

 «Підприємство, яке до 2014 року вважалося безперспективним і яке планували розібрати на металобрухт, працює і знову стає флагманом української оборонної промисловості», - зазначив О. Турчинов.

 

































































https://www.rnbo.gov.ua/ua/Photo/3687.html

https://www.ukrmilitary.com/2017/06/zim.html

https://turchynov.com/photos/details/o-turchinov-vidvidav-dp-zavod-im-vo-malisheva-u-harkivskij-oblasti


27.05.2017

Укроборонпром объявляет о планах поставок следующей партии цистерн Оплот в Тайланд

Дилан Малясов





















https://defence-blog.com/news/army/ukroboronprom-announces-delivery-plan-for-next-batch-of-oplot-tanks-to-thailand.html



31.10.2016

Видео производство Оплотов, корпуса №22-30









                                                      

https://andrei-bt.livejournal.com/445912.html


26.07.2016

Представители Вооруженных сил Королевства Таиланд совершили очередную приемку партии танков «Оплот-Т», уже второй раз в этом году, — изготовленных Харьковским предприятием в рамках «тайского контракта».

Об этом сообщили на официальном сайте «Завода им. Малышева».

Процесс осмотра и апробации машин прошел в два этапа. Согласно сообщению на сайте завода, сначала в сборочном цехе предприятия, где были одобрены «готовые к бою» машины и подтверждены их параметры — на рабочих стендах.

А потом — прошли испытания новых «Оплот» в условиях полигона, где инозаказчикам были представлены все возможности и преимущества данной боевой единицы. Продемонстрированы уникальные ходовые качества танка, его защита, система управления огнем, в том числе возможности навигационного обеспечения и выносливость в экстремальных условиях. Все тактико-технические характеристики машины были полностью подтверждены. Поставленные перед экипажами задачи — выполнены на «отлично».








https://military-informant.com/bez-rubriki/tailand-provel-priemku-ocherednoy-partii-ukrainskih-tankov-oplot-t.html


22.08.2016

https://stailker.dreamwidth.org/1918387.html#cutid1







 

 

15.08.2016

Наследие танкового гиганта

https://www.segodnya.ua/regions/kharkov/zavod-im-malysheva-sekrety-i-nasledie-tankovogo-giganta-743002.html




































11.10.2014

11.10.2014

Президент Украины посетил Харьков и пообещал Заводу им. Малышева госзаказ

Сегодня, 11 октября, в Харькове прибыл с рабочим визитом Президент Украины Петр Порошенко в сопровождение вице премьер-министра Владимира Гройсмана, а также других членов правительства. Об этом сообщает пресс-служба Харьковского городского совета.

В ходе рабочего визита Президент Украины побывал на ГП «Завод им. Малышева», где осмотрел производимую на заводе модель танка «Оплот». Стоит напомнить, что данный танк считается лучшим представителем своего класса. Завод им. Малышева производит данную боевую машину прежде всего на экспорт для азиатского рынка, однако по мнению Петра Порошенка необходимо наращивать производство танка «Оплот» и для оборонительных целей страны. Петр Алексеевич совместно с руководством харьковского завода считают необходимым обеспечение предприятия крупным государственным заказом бронетехники для армии Украины.

Президент также пообщался с работниками предприятия и поблагодарил их за готовность трудится на благо Отечества и за патриотические настроения.

 «Хоть сейчас и не модно говорить про трудовой подвиг, но именно это вы делаете. Спасибо, что вы не растеряли главную ценность завода — трудовой коллектив и работаете на укрепление обороноспособности. Не было бы счастья, да несчастье помогло. Сегодня для оснащения армии многое делают все — каждый на своем месте. Волонтеры делают очень важное дело — возят бойцам еду и термобелье, но танки И БТР-4 волонтеры не привезут, это — ваш вклад», — заметил Петр Алексеевич.

https://mykharkov.info/news/prezident-ukrainy-posetil-xarkov-i-poobeshhal-zavodu-im-malysheva-goszakaz-16641.html

https://tsn.ua/ru/foto/poroshenko-v-harkove-pokazali-samyy-sovremennyy-tank-i-on-poobeschal-uvelichit-zakazy-dlya-oboronki-391116.html?g=article&m=384553173
























 

10.09.2014


 10.09.2014

Национальная гвардия Украины отнимает танки у Демократической Республики Конго

Министр внутренних дел Украины Арсен Аваков 25 июля 2014 года отметился в facebook.com записью о том, что Национальная гвардия Украины (НГУ) получит модернизированные танки новой модификации Т-64Б1М, сопроводив это соответствующей фотографией:

 

"Его зовут Т64-Б1М. С завтрашнего дня он пополнит ряды Национальной Гвардии Украины. Он - первый танк в составе гвардейских сил. Еще несколько месяцев назад его и не ждали в силах Нацгвардии. Сегодня же, в условиях террористической войны, развязанной путинским режимом, этот модифицированный для городских условий крепыш - долгожданное усиление боевой мощи. Харьковчанин. И он будет в компании. Понуждаем террористов к миру!"

 

Как можно понять, Т-64Б1М - это обозначение для начатых ремонтом и модернизацией на ГП «Харьковский бронетанковый завод» танков Т-64БВ1, предназначенных для поставки в количестве 50 единиц в Демократическую Республику Конго (ДРК) в рамках известного контракта, заключенного ГК "Укроборонсервис" в конце 2013 года. Это стало первым "официальным" контрактом на продажу на экспорт танков семейства Т-64, которые ранее не поставлялись за рубеж (за пределы СССР/СНГ/Украины) - за исключением неподтвержденных сведений о продаже украинскими "спецэкспортерами" примерно 10 танков Т-64Б ангольскому оппозиционному движению UNITA в начале 2000-х годов

 

Судя по изображениям первых образцов модернизированных танков Т-64Б1М, приведенным коллегой andrei_bt , модернизация носит "бюджетный" и весьма ограниченный характер, сводясь в основном к усилению защиты башни, лобовой части корпуса и борта. На корме башни установлен отсек для боекомплекта и оборудования, который способен частично защищать башню от обстрела сзади. Система управления огнем танка не претерпела заметных изменений. Первые несколько модернизированных танков Т-64Б1М для ДРК были выкачены ГП «Харьковский бронетанковый завод» в июне-июле. Однако теперь, как видим, эти танки не отправятся в Африку, а фактически изъяты у африканского заказчика для нужд НГУ - повторяя историю с бронетранспортерами для Ирака и Таиланда.

https://www.youtube.com/watch?v=DW6ZlAmalDA&feature=youtu.be

https://bmpd.livejournal.com/932147.html













15.10.2013

https://thaidefense-news.blogspot.com/2013/10/oplot-5.html

http://ukrspecexport.com/index/index/lang/ru

https://lenta.ru/news/2013/10/18/oplot/































 

08.09.2013

Фото в ходе дня «открытых дверей»  на Заводе им. Малышева.

Репортаж, размещенный на форуме http://otvaga2004.mybb.ru участником RANKOR показывает производство танков «Оплот». Танки предназначены для Таиланда.





































































https://andrei-bt.livejournal.com/239017.html

https://ukrmil.blogspot.com/2013/09/blog-post_9.html


26.06.2013

26.06.2013 відбулась церемонія демонстрації перших серійних танків «Оплот-Т» замовнику з Таїланду. 

On June 26, 2013, the ceremony of demonstration of the first production tank "Oplot-T" to a customer from Thailand  happen

Первый танк "Оплот" для Таиланда

26 июня 2013 года харьковское государственное предприятие ГП "Завод имени В.А. Малышева" публично продемонстрировало первый серийный танк "Оплот", изготовленный для Таиланда. Демонстрация была приурочена к посещению завода инспекцией Королевской Тайской армии во главе с командующим бронетанковых войск Таиланда Бунсантином Сансаватом с целью ознакомления с ходом выполнения контракта на поставку в Таиланд 49 танков «Оплот».

«Принятие на вооружение данного вида техники, этого конкретного танка, по моему мнению, повысит боеспособность Королевской тайской армии, повысит боеспособность подразделений, которые находятся в моём подчинении»», — сказал после осмотра техники командующий бронетанковыми войсками Таиланда, генерал-майор Бунсантин Сансават.

Контракт на поставку 49 танков «Оплот» государственная компания «Укрспецэкспорт» (входит в «Укроборонпром») заключила с представителями тайской армии в сентябре 2011 года. Общая сумма сделки составила больше 200 миллионов долларов. К выполнению заказа на заводе имени Малышева приступили в апреле прошлого года. Тогда исполнители обещали завершить изготовление первой партии до конца 2012 года.

https://twitter.com/UkraineScience/status/1234445083824599040

https://zn.ua/UKRAINE/ukraina-predstavila-tailandu-pervyy-seriynyy-tank-oplot-novogo-pokoleniya-124727_.html

https://www.mediaport.ua/taycy-poshchupali-svoy-pervyy-oplot

https://bmpd.livejournal.com/551845.html?view=20645541

 








































 17.06.2009

Литвин на стадіоні і танковому заводі (фоторепортаж)

Голова Верховної Ради високо оцінив новий вітчизняний танк «Оплот». Про це він сказав під час відвідування Харківського КБ ім. Морозова – розробника танка «Оплот», і держпідприємства «Завод ім. Малишева», на якому триває підготовка до серійного виробництва цієї машини.

В.ЛИТВИН здійснив показовий проїзд на танку «Оплот» по території заводу як механік-водій, а також командир екіпажу.

Танк «Оплот» на территории ГП «Завод им. Малышева», в Харькове, во вторник, 16 июня 2009 г. Председатель ВРУ высоко оценил новый отечественный танк «Оплот» и считает, что Вооруженные силы Украины должны быть оснащены такой современной военной техникой. Об этом он сказал в этот день во время посещения Харьковского конструкторского бюро им. Морозова – разработчика танка «Оплот», и Государственного предприятия «Завод им. Малышева», на котором продолжается подготовка к серийному производству этой машины. Литвин осуществил показательный проезд на танке «Оплот» по территории завода как механик-водитель, а также командир экипажа. «Здесь надежнее (нежели в Верховной Раде), - сказал он о танке. - По напряжению ни в какое сравнение не идет. Ты здесь чувствуешь себя более комфортно, главное, ты сразу чувствуешь, что ты не один, что ты в коллективе, что командир дает тебе нормальные ориентиры, и ты чувствуешь себя составной частью организма. Я - человек команды, мне хочется, чтобы страна вся была командой, работающая на единый результат». Отвечая на вопросы УНИАН о том, планирует ли Верховная Рада в дальнейшем рассматривать вопрос финансирования серийного производства танков «Оплот» на заводе им. Малышева, Литвин напомнил, что в Украине принято решение о выделении 120 млн. грн. на выпуск 10 единиц первых машин, и средства на дальнейшее производство «должны быть». При этом он высказался за то, чтобы выделенные на танк средства были «реально получены», а не растворились в процессе «раздачи средств перед выборами». Фото Анастасии Сироткиной /POOL /УНИАН

 




















Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/common/233438-litvin-na-stadioni-i-tankovomu-zavodi-fotoreportaj.html


Комментариев нет:

Отправить комментарий