21.07.2023
украинский бронетранспортер
«МТ-ЛБу», оснащенный боевым модулем «БМ-7 Парус» (башня известна по БТР-4).
В Украине производят новые БМП на
базе МТ-ЛБ: что известно (фото)
Украина производит БМП с боевым модулем БМ-7 "Парус" на базе МТ-ЛБ. Об этом сообщает OSINT-аналитик Cloooud в Твиттере, помогающий Oryx подсчитывать потери сторон на войне.
На опубликованном видео
зафиксирован тягач МТ-ЛБ с боевым модулем БМ-7 "Парус" с
автоматической пушкой 30 мм. Отмечается, что в Украине уже есть по меньшей мере
2 модернизированных БМП. БМ-7 – это боевой модуль, который устанавливали на
БТР-4М.
При этом на боевом модуле
отсутствуют пусковые "Стугна-П", что может свидетельствовать об
изготовлении модулей в упрощенной версии. "Парус" также имел на
вооружении 30-мм автоматическую пушку 3ТМ-1, пулемет ПКТ и автоматический
гранатомет КБА-117. Управление им выводится на пульт управления внутри.
Также стало известно, что
модернизированная МТ-ЛБ получила комплект дополнительного бронирования. Оно
должно улучшить недостаточную защиту борта машины, которая составляет всего
7-мм. Этого хватало от защиты только легкого стрелкового вооружения.
Стоит отметить, что оригинальный
источник информации из Твиттера, OSINT-аналитик Cloooud, помогает подсчитывать
потери сторон на войне, что свидетельствует о важности и актуальности
полученной информации.
https://twitter.com/GloOouD/status/1682467237221879809?s=20
https://focus.ua/uk/voennye-novosti/580802-v-ukrajini-vigotovlyayut-novi-bmp-na-bazi-mt-lb-shcho-vidomo-foto
26.09.2023
БМП-1ЛБ: український ерзац для ЗСУ
Вперше появу цих досить дивних на вигляд бойових машин було помічено на
початку червня цього року. Тоді ще не було відоме їхнє походження,
характеристики та навіть назва. Проте “Мілітарному” вдалось знайти людей, що
пов’язані з ними та дізнатись усі подробиці.
Знайомтесь, перед вами — українська бойова машина піхоти БМП-1ЛБ.
Розроблена в умовах війни, її головною задачею була механізація чисельних
новостворених бригад ЗСУ та компенсація втрат бронетехніки в уже існуючих підрозділах.
Повернення у стрій
Як стало відомо із розмови з людиною дотичною до виробництва, бронемашини
виготовляються із корпусів радянських гусеничних бронетранспортерів МТ-ЛБу, які
у великих кількостях стоять у відстійниках (фактично на звалищах).
Машини проходять капітальний ремонт з повною розбіркою, дефектуванням
вузлів та агрегатів, після чого фарбуються та збираються назад.
Фактичний результат ремонту залишає бажати кращого через низьку якість
робіт. Як зазначається, штатні двигуни проходять капітальний ремонт, проте їх
“обкатка” на стенді перед передачею становить усього 50 мотогодин, що нерідко
виявляється недостатнім.
“Якщо ззовні машини зачищені, загрунтовані і пофарбовані, то всередині
фарбують прямо по іржі та старій фарбі, що відлущується. На одній машині
встановили гусениці з 1 лишнім елементом, через що вже нам довелось в польових
умовах вкорочувати гусениці“, – зазначив співрозмовник.
Модернізація
По завершенню ремонту у конструкцію машин вносяться чисельні зміни,
зокрема, для облаштування десантного відділення, посилення вогневої потужності
та захисту.
Бронювання оригінальної МТ-ЛБу у
бортах та кормі становить усього 7-мм, а у фронтальній частині – до 14-мм.
Цього достатньо лише для захисту від малих уламків та вогню легкого стрілецького
озброєння, проте гвинтівки та кулемети вже пробивають корпус. Аби компенсувати
цей недолік, на БМП-1ЛБ наварюються по колу додаткові броньовані екрани, що
утворюють рознесене бронювання.
Також на машину встановлюється
дистанційний бойовий модуль з великокаліберним кулеметом КПВТ калібру 14,5-мм.
Він оснащений оптичною станцією спостереження з денним та нічним тепловізійним
каналом. Крім того, він оснащується захисним бронещитом від куль та легких
уламків.
Співрозмовник повідомив, що
модулі ненадійні та мають низку проблем. Крім того, що сам КПВТ славиться своєю
чутливістю до забруднень, конструкція з відкритою установкою робить його ще
більш вразливим. Система постачання боєприпасів непродумана, існує ризик
потрапляння бруду у жолоб подачі патронів.
Окрім КПВТ в модулі відсутнє
додаткове спарене озброєння, тому у випадку заклинювання БМП залишається
неозброєною.
Керування модулем відбувається з
місця навідника-оператора, яке знаходиться в глибині десантного відділення.
Органи управління представлені монітором та джойстиком.
Екіпаж бойової машини складається
з трьох осіб: механіка-водія, навідника-оператора озброєння та командира
машини. Десантний відсік здатен вмістити 7-8 осіб.
Кажучи про вихід із десантного
відділення, співрозмовник позитивно відгукується, зазначаючи, що там були
зроблені двері більшого розміру та додані “підніжки”.
“Не апарель, як в М113, але все
більш-менш нормально, в бронежилеті та зі всякими розгрузками можна спішитись.
А от мехводу і командиру машини треба бронік скидати щоб вилізти“, – зазначає
співрозмовник.
Проблемна машина
Одразу варто зауважити, що
БМП-1ЛБ не можна порівнювати з іншими зразками техніки мирного часу. Вона проєктувалась
в стислі терміни з рохрахунком на мінімальні витрати, швидкість та масовість
виготовлення, а також використання доступних ресурсів.
Хоч наразі точні параметри
недоступні, проте і так зрозуміло, що радянський МТ-ЛБу після модернізації
суттєво додав у вазі. Це не могло не вплинути на ходову, адже оригінальна
конструкція елементарно не розрахована на такі навантаження.
Ще на першій сотні кілометрів
машини починають ламатись: виходить з ладу двигун або коробка передач. Попри
малі пробіги, на багатьох машинах вже замінені ремені в системі охолодження.
Нерідко в гусеницях вилазять “пальці”. Також одним із головних озвучених
недоліків є сильна вібрація під час руху.
Надлишкова маса також
відображається і на мобільності бронемашини. На прямій рівній дорозі вона
здатна розвивати швидкість до 50 км/год, проте з появою перешкод, між якими
потрібно маневрувати, швидкість різко падає.
За розповіддю військових, під час
пересування в лісистій місцевості швидкість БМП місцями рівнялась швидкості
піших бійців. Імовірно, цей недолік міг стати причиною втрат в лісах в районі
Кремінної, де росіянам вдалось одну таку уразити авіабомбою на початку червня.
БМП-1ЛБ все ще знаходиться на
етапі розробки, про що говорить постійне внесення змін у їх конструкцію.
Відмінності можуть знаходитись навіть між машинами однієї партії.
Відома вартість однієї такої
машини – близько 14 мільйонів гривень або ж 380 тисяч доларів. З них половину
вартості становить бойовий модуль, який, згідно з документами, виготовляється
та постачається з-за кордону.
Загалом, виробництво цих бойових
машин є вимушеним рішенням через дефіцит нормальних БТР та БМП в збройних
силах. Український оборонно-промисловий комплекс та держава всіляко намагаються
компенсувати це наявними у неї засобами та ресурсами.
https://mil.in.ua/uk/articles/bmp-1lb-ukrayinskyj-erzats-dlya-zsu/
24.05.2023
Одним із
прикладів таких бронемашин можна вважати бронеавтомобіль “Отаман”, який у 2015
році збудували майстри з Державного підприємства “Житомирський бронетанковий
завод”.
На якийсь час
про бронемашину забули, але нещодавно у мережі з’явилося відео використання
цього БТР на передовій у 2023 році. Спочатку “Отаман” замислювався як
легкоброньований автомобіль для транспортування піхоти. Основою для машини
послужило шасі ГАЗ-66, на який встановили броньовані модулі швидкого монтажу
“Овід”. Встановлення броні на підготовлене шасі займало близько 35-40 хвилин.
Враховуючи
особливості шасі, “Отаман” отримав безкапотне компонування, де спереду
розміщена кабіна, а в середній та задній частині може розміщуватись десант.
Екіпаж авто складається із двох осіб. Попри свою унікальність, бронеавтомобіль
“Отаман”, розроблений в єдиному екземплярі, допомагає українській армії
захищати свою землю.
https://mmr.net.ua/autoworld/war/196856
17.12.2021
Перший житомирський корпус БТР-4Е
відвантажено замовнику
Дата публікації: 17.12.2021
Державне підприємство
«Житомирський бронетанковий завод» (ЖБТЗ), яке входить до складу
Укроборонпрому, відвантажило Харківському конструкторському бюро з
машинобудування ім. О.О. Морозова перший серійний корпус для плавучого
бронетранспортера БТР-4Е з покращеними водохідними характеристиками.
Підприємство стабільно і ритмічно
працює над виконанням замовлення з виготовлення
кількох корпусів для цих бронемашин. Роботи тривають і виконуються
згідно з технологічними процесами з дотриманням визначених термінів.
«Ми сподіваємося на постійні
замовлення на цей вид продукції та гарантуємо її якість і вчасність
постачання», – зазначає директор ЖБТЗ Геннадій Гращенков.
15.12.2021
Житомирський бронетанковий
завод відвантажив чергову партію техніки для ЗСУ
Державне підприємство
«Житомирський бронетанковий завод» (ЖБТЗ), яке входить до складу
Укроборонпрому, успішно провело капітальний ремонт та модернізацію партії БМП-2
і БРЕМ-2 і відвантажило їх українським армійцям.
Фахівці підприємства відновили
працездатність вузлів та агрегатів бойових машин, встановили модернізовані
прилади спостереження та системи керування вогнем, перевірили та відкоригували
роботу озброєння тощо.
«Ми пишаємося нашим трудовим
колективом, який вчасно й професійно, з азартом і блиском в очах робить свою
справу. Ми в черговий раз довели, що ЖБТЗ – одне з найкращих підприємств
української оборонки. А кількість та якість відремонтованих БМП-2 та БРЕМ-2 –
залізобетонне тому підтвердження. Ми не маємо сумнівів у власних можливостях і
потенціалі на майбутнє», – зазначив директор підприємства Геннадій Гращенков.
Нагадаємо, що окрім відновлення
броньованих машин, цьогоріч Житомирський бронетанковий завод за результатами
відповідних кваліфікаційних випробувань розпочав серійне виготовлення корпусів
для БТР-4Е. Перша партія наразі готується до відправлення замовнику для
подальшого складання.
https://ukroboronprom.com.ua/news/zitomirskii-bronetankovii-zavod-vidvantaziv-cergovu-partiyu-texniki-dlya-zsu
04.11.2021
На
Житомирському бронетанковому заводі розпочато серійне виробництво корпусів для
БТР-4Е
Дата
публікації: 04.11.2021
Державне
підприємство "Житомирський бронетанковий завод" (ЖБТЗ) розпочало
серійне виготовлення корпусів для українських броньованих машин БТР-4Е. Цьому
передували відповідні кваліфікаційні випробування за участі представників
Міністерства оборони України та Концерну.
БТР-4Е
– сучасна вітчизняна чотиривісна колісна броньована техніка, яка здатна
плавати. На її базі створено ціле сімейство машин: командирська,
командно-штабна, медична, ремонтно-евакуаційна тощо. На виготовленні цієї
техніки для потреб війська та Національної гвардії України спеціалізується
ХКБМ.
На
власні очі побачити бронетранспортер БТР-4Е на головній площі Житомира містяни
мали нагоду 14 жовтня на святкуванні Дня захисників і захисниць України.
https://ukroboronprom.com.ua/news/na-zitomirskomu-bronetankovomu-zavodi-rozpocato-seriine-virobnictvo-korpusiv-dlya-btr-4e
03.11.2021
Житомирський
БТЗ відремонтував партію бронетехніки для армійців
Державне
підприємство «Житомирський бронетанковий завод», яке входить до складу
Концерну, вчасно та в повному обсязі виконало ремонт партії БМП-2 і БРЕМ-2 та
передало їх у Збройні сили України.
Машини
пройшли повний цикл капітального ремонту і модернізації відповідно до умов
державного контракту. Техніку оснащено новітніми засобами зв'язку, системами
спостереження та сучасними приладами освітлення.
Ремонт
гусеничної техніки, зокрема БРЕМ-2, є основним профілем підприємства. БРЕМ-2
виконана на базі БМП-1, має протикульовий броньовий захист, хорошу прохідність
і маневровість, здатна долати водні перешкоди вплав, оснащена засобами
маскування, захисту від зброї масового знищення і ППО, а також озброєна
кулеметом, що дає змогу вести вогонь по повітряних і наземних цілях.
Для
ремонтно-евакуаційних робіт ця техніка обладнана електрозварювальним
устаткуванням, лебідкою, буксирним кронштейном і штангами жорсткої зчіпки.
Вантажопідйомні роботи БРЕМ проводить завдяки стріловому поворотному крану з
дообладнанням тросами-стяжками, а над дахом розміщена спеціальна платформа з
відкидними бортами для перевезення вантажів і запасних частин.
Варто
додати, що наразі завершено роботи з кінцевого пред'явлення ще однієї партії
БРЕМ-2 управлінню державного технічного нагляду Збройних сил України.
https://ukroboronprom.com.ua/news/zitomirskii-bronetankovii-zavod-vidremontuvav-cergovu-partiyu-bronetexniki-dlya-ukrayinskix-armiiciv
04.08.2021
Відремонтовано чергову
партію бойових машин піхоти для армійців.
Державне
підприємство «Житомирський бронетанковий завод», яке входить до складу
Державного концерну «Укроборонпром», передало ЗСУ чергову партію капітально
відремонтованих БМП-2.
Фахівці ЖБТЗ під контролем представників служби управління якістю підприємства та військової прийомки виконали завдання якісно та вчасно, згідно з усіма чинними нормативними документами та відповідно до технологічного процесу капітального ремонту.
БМП-2
призначена для транспортування особового складу, вогньової підтримки та
спільних дій з танками під час бою.
https://ukroboronprom.com.ua/news/vidremontovano-cergovu-partiyu-boiovix-masin-pixoti-dlya-armiiciv
28.05.2021
р.
ЖИТОМИРСЬКИЙ
БРОНЕТАНКОВИЙ ЗАВОД НЕ ЗМЕНШУЄ ОБЕРТІВ
Житомирський
бронетанковий завод, який входить до складу Укроборонпрому, відвантажив
Збройним Силам України чергову партію БМП-2 згідно з умовами державного
контракту.
Про це повідомляє пресслужба державного підприємства.
Державне
підприємство "Житомирський бронетанковий завод", яке входить до
складу Укроборонпрому, відвантажило Збройним силам України чергову партію БМП-2
в повній відповідності до умов Державного контракту.
Відновлені
бойові машини в повному обсязі надійшли до місць своєї експлуатації в намічені
терміни.
«Ми
чудово розуміємо свою відповідальність перед країною і армією за свою роботу.
Тому фахівці заводу відносяться до цих машин по-особливому, - як до чогось
особистого. Всі усвідомлюють, що завтра, в разі потреби, або він, або родич
можуть опинитися у складі екіпажу наших «беемпешек», тому від приймання й
дефектовки до здавання й відвантаження іде наполеглива і сумлінна робота всього
трудового колективу» - розповів директор підприємства Геннадій Гращенков.
Державне
підприємство «Житомирський бронетанковий завод» спеціалізується на капітальному
ремонті та модернізації легкоброньованої гусеничної техніки, є надійним
партнером і лідером щодо проведення таких робіт в Україні як за кількістю, так
і за якістю.
Завод
постійно розвивається й освоює нові види продукції. Наразі закінчуються заходи
щодо постановки на виробництво корпусів для сучасного вітчизняного
бронетранспортера БТР-4.
https://zhbtz.com/med-a-centr/novini/zhitomirskii-bronetankovii-zavod-ne-zmen.html
https://www.ukrmilitary.com/2021/05/2.html
23.04.2021
Житомирський бронетанковий завод достроково передав Збройним
силам України чергову партію машин бойової піхоти.
Державне підприємство "Житомирський бронетанковий завод" (ЖБТЗ), яке входить до складу Укроборонпрому, передало українським військовим чергову партію БМП-2. Роботи виконані з випередженням графіка та за умов обмеженого фінансування.
Техніку
передано відповідно до умов державного контракту, повністю готовою до бойового
застосування. Це вже друга передача військової техніки від ЖБТЗ до Збройних сил
України у поточному році.
"Колектив
заводу завжди відповідально ставився, ставиться і буде ставитися до свого
безпосереднього обов’язку щодо зміцнення обороноздатності України. Особливо у
цей непростий час", – зауважив керівник підприємства Геннадій Гращенков.
Нагадаємо,
що 19 квітня Геннадія Гращенкова було призначено новим керівником державного
підприємства "Житомирський бронетанковий завод".
ДП
"Житомирський бронетанковий завод" займається глибокою модернізацією
та капітальним ремонтом бойової і спеціальної техніки різних модифікацій: БМП,
БРЕМ, БМД, а також машин на їх базі.
https://ukroboronprom.com.ua/uk/media/zhytomyrskyj-bronetankovyj-zavod-dostrokovo-peredav-zbrojnym-sylam-ukrayiny-chergovu-partiyu-mashyn-bojovoyi-pihoty.html
30.03.2021
Житомирський бронетанковий завод відремонтував чергову партію бойових машин
піхоти.
Державне підприємство
"Житомирський бронетанковий завод" (ЖБТЗ), передало військовим 5 одиниць БМП-2 після капітального ремонту.
Це перша для ЖБТЗ передача техніки в рамках державного оборонного замовлення на 2021 рік. Роботи виконані згідно з графіком, однак за обмеженого фінансування.
Окрім сучасних навігаційних систем, оптичних приладів та прицілів, фар інфрачервоного випромінювання з використанням діодних ламп БМП-2 також було оснащено гусеничними стрічками вітчизняного виробництва. Частина з них – власного виробництва підприємства, інша – харківського заводу ім. В.О. Малишева."Ми не вперше
використовуємо гусеничні стрічки власного виробництва. Це дає змогу нашому
підприємству у майбутньому повністю відійти від закупівель гусениць у приватних
або іноземних компаній", – зазначив директор Житомирського бронетанкового
заводу Олексій Жуковець.
https://ukroboronprom.com.ua/uk/media/zhytomyrskyj-bronetankovyj-zavod-vidremontuvav-chergovu-partiyu-bojovyh-mashyn-pihoty.html
25.03.2021
Житомирський бронетанковий завод підготував до передачі
армійцям 26 бойових машин піхоти.
"Ми зіткнулися з такою
ситуацією, що закордонний партнер системно не виконував свої зобов’язання. Тому
цю техніку "Укрспецекспорту" довелося “добувати” шляхом судових і
виконавчих проваджень”, – наголошує заступник генерального директора
Укроборонпрому з виробництва Ігор Фоменко.
У липні 2020 року польський суд
задовольнив позов української Державної компанії "Укрспецекспорт" до
"Wtorplast s.a." та зобов’язав останню поставити 26 одиниць техніки
Україні, а також повернути авансові платежі за контрактами та компенсувати
судові витрати – загалом понад 3 млн доларів США.
"Успіху було досягнуто завдяки об’єднанню зусиль Укроборонпрому, Укрспецекспорту, Міністерства закордонних справ України та нашого посольства у Польщі. Тож, хочу висловити подяку всім причетним до отриманого результату, – зазначив генеральний директор Укрспецекспорту Вадим Ноздря. – Відповідно до рішень судів (зокрема, суду Республіки Польща) матеріальні збитки мають бути відшкодовані державі Україна. Ці справи передано ДБР і НАБУ, розпочато кримінальні провадження. Наше ж завдання – домогтися повного відшкодування раніше авансованих коштів та завданих польською компанією збитків”.
У жовтні минулого року бойові машини піхоти було доставлено на Житомирський бронетанковий завод. Техніка надійшла в незадовільному технічному стані та без документації. Тому фахівці підприємства одразу розпочали приводити машини до ладу."Довелось усувати наслідки тривалого зберігання техніки. Було перевірено шасі, двигуни, підготовлено необхідну документацію тощо. Наразі машини повністю відповідають технічним вимогам замовника та пройшли всі необхідні випробування. Військове представництво їх прийняло. БМП готові до відвантаження замовнику – Міністерству оборони України", – розповідає керівник заводу Олексій Жуковець.
https://ukroboronprom.com.ua/uk/media/zhytomyrskyj-bronetankovyj-zavod-pidgotuvav-do-peredachi-armijtsyam-26-bojovyh-mashyn-pihoty.html
ЖИТОМИРСЬКИЙ БРОНЕТАНКОВИЙ ЗАВОД ПІДГОТУВАВ ДО ПЕРЕДАЧІ АРМІЙЦЯМ 26 БОЙОВИХ МАШИН ПІХОТИ
https://ukroboronprom.com.ua/uk/media/zhytomyrskyj-bronetankovyj-zavod-pidgotuvav-do-peredachi-armijtsyam-26-bojovyh-mashyn-pihoty-2.html
17.03.2021
Житомирский бронетанковый завод заказал 60 прицелов для
БМП-2
ГП «Житомирский бронетанковый
завод» ГК «Укроборонпром» 9 февраля заключило соглашение с ООО «Тримен-Украина»
о закупке частей военной техники на 44,00 млн грн. (Здесь и далее цены даны без
НДС).
До 30 сентября 2021 г. в
Житомирскую область поставят 60 прицелов перископических комбинированных
БПК-2-42МбТ с одиночным комплектом запчастей, инструментов, принадлежностей
ЗИП-О по 633 тыс. грн. и 60 защитных стекол ТРИМ.201212.06.310СБ по 100 тыс.
грн.
Год назад, в феврале 2020 года
«ЖБТЗ» обнародовал дополнительное соглашение стоимостью 19,73 млн. грн. к
договору с «Тримен-Украина» от января 2019 года. Тогда 20 таких же прицелов
заказали по 853 тыс. грн, а 20 таких же стекол - по 134 тыс. грн.
Следовательно, объем нынешнего
заказ втрое больше, а цены на треть ниже.
Фирма «избрана победителем в
соответствии с перечнем соисполнителей и поставщиков ГП «ЖБТЗ» к договорам о
закупке товаров и услуг по контрактам с Министерством обороны Украины».
Фирма «Тримен-Украина» из
Вишневого принадлежит директору Елене Ольховик и Дмитрию Сафонову. Ранее
учредителями были Сергей Доличев и ООО «Кауза-Украина», которое тогда
принадлежало Елене Ольховик и Дмитрию Коцебенко. Еще раньше основателями
«Тримен-Украина» были указаны Сергей Доличев, Дмитрий Сафонов и Андрей
Коростинский.
Фирма разработала
модернизированный перископический комбинированный прицел БПК-2-42МбТ с
тепловизором для боевой машины пехоты БМП-2. По данным с сайта фирмы, он нужен
для наблюдения за местностью, обнаружения и распознавания целей, определения
дальности до цели, обеспечения прицельной стрельбы из пушки штатными снарядами
днем и ночью.
https://diana-mihailova.livejournal.com/6243121.html
18.12.2020
У 2020 році
Житомирський бронетанковий завод передав міноборони понад 100 одиниць техніки
https://ukroboronprom.com.ua/uk/media/u-2020-rotsi-zhytomyrskyj-bronetankovyj-zavod-peredav-minoborony-ponad-100-odynyts-tehniky.html
13.10.2020
Житомирський бронетанковий завод відновив для армійців
партію БМП
«Ми не лише відремонтували, а й модернізували ці БМП-2 за рахунок новітніх засобів навігації, оптичних приладів та прицілів, що дало змогу продовжити та покращити ресурсні показники бойових машин. Напередодні Дня захисника України бойові машини передано нашим військовим», – повідомив директор Житомирського бронетанкового заводу Олексій Жуковець.
В процесі ремонту фахівці заводу відновили боєздатність усіх систем та агрегатів бойових машин піхоти, що підтверджено циклом заводських та приймально-здавальних випробувань.
Нагадаємо, у жовтні на територію Житомирського бронетанкового заводу прибули 26 БМП-1АК, які ДК «Укрспецекспорт» через рішення суду примусово вилучив у польського постачальника. За контрактом польська фірма "WTORPLAST S.A." мала поставити ці БМП для українських військових ще у 2018 році. Наразі фахівці ЖБТЗ проводять процес дефектації цих бойових машин та готують їх до якнайшвидшої передачі замовнику.
https://ukroboronprom.com.ua/uk/media/zhytomyrskyj-bronetankovyj-zavod-vidnovyv-dlya-armijtsiv-partiyu-bmp.html
02.10.2020
На HEMUS 2020
представили БМП-2М с боевым модулем «Стилет»
В
2017-м году Государственным предприятием «Житомирский бронетанковый завод»
боевой модуль демонстрировался на Международной выставке вооружения «Оружие и
безопасность - 2017», а перед этим происходили его огневые испытания в
интересах Министерства обороны Украины.
Справка
по боевому модулю «Стилет»:
Система
управления огнем боевого модуля «Стилет» создана на основе многоканального
оптико-телевизионного прицельного комплекса. Комплекс имеет в своем составе
тепловизионный, телевизионный и оптический каналы, лазерный канал дальномера и
канал наведения ПТУР. В СУО реализованы автомат сопровождения цели и цифровая
обработка изображения, баллистический вычислитель отрабатывает угловую скорость
цели.
Борта
модуля - дополнительная защита функциональных узлов (электроблоков, редукторов
и т.д.) - разнесена броневой препятствие типа «жалюзи».
Корма
боевого модуля - дополнительная защита функциональных узлов (электроблоков,
редукторов и т.д.) - разнесена броневой препятствие типа «жалюзи» и защиту
нижней части - свободно висящими цепями.
Кожух
пушки - Защита от обломков без ухудшения условий охлаждения ствола.
https://mil.in.ua/uk/news/na-hemus-2020-predstavyly-bmp-2m-z-bojovym-modulem-stylet/
02.10.2020
На международной
выставке вооружений HEMUS-2020 в г. Пловдив в Болгарии, болгарская оборонная компания «Металлика АБ» совместно с ГП «Житомирский бронетанковый завод» представили модернизированный
бронетранспортер МТ-ЛБ под названием
«Anakonda», оборудованный украинским боевым модулем «Стилет-М» разработки ГП
«Житомирский бронетанковый завод».
Точность работы
обеспечивается цифровым прицельным комплексом «Трек-2-01», установленным на «Стилете».
https://mil.in.ua/uk/news/u-bolgariyi-prodemonstruvaly-mtlb-z-bojovym-modulem-stylet/
31.08.2020
Житомирський
бронетанковий завод передав замовнику десятки відремонтованих бронемашин (ФОТО)
Державне підприємство "Житомирський бронетанковий завод", передало державному замовнику чергову партію бойових машин піхоти після капітального та регламентного ремонту, зокрема – більше двох десятків БМП-1 та близька десятка БМП-2.
Військову техніку було
відремонтовано в рамках державного оборонного замовлення 2020 року.
Працівники підприємства
відновили боєздатність усіх систем та агрегатів, замінили несправні прилади,
перевірили роботу озброєння тощо. Крім того, в процесі ремонту БМП отримали
сучасні навігаційні системи, оптичні прилади та приціли вітчизняного виробництва.
Додатково на машини було встановлено фари інфрачервоного випромінювання та
освітлювальні фари з використанням сучасних діодних ламп. Частково на певних
зразках відремонтованої техніки було використано гусенічні стрічки власного
виробництва ЖБТЗ.
"Незважаючи на всі
особливості роботи підприємства в умовах загрози коронавірусу, завод
дотримується взятих на себе зобов’язань
перед замовником та відправляє до Збройних Сил України чергову партію
відновлених бойових машин піхоти. Машини пройшли увесь цикл заводських та
приймально-здавальних випробувань. Впевнені, що наші вироби стануть надійною
опорою для військових підрозділів під час виконання бойових завдань", –
розповідає директор ЖБТЗ Олексій Жуковець.
https://ukroboronprom.com.ua/uk/media/zhytomyrskyj-bronetankovyj-zavod-peredav-zamovnyku-desyatky-vidremontovanyh-bronemashyn-foto.html
01.04.2020
03.02.2020
03.09.2019
05.08.2019
03.06.2019
29.05.2019
29.05.2019
31.12.2019
Итоги года
21.12.2018
22.10.2018
«Науково-виробнича компанія «ТЕХІМПЕКС» представила модернізовану бойову машину піхоти БМП-1Т.
На БМП-1Т встановлено новітній бойовий модуль «СПИС», що значно підсилило
бойові можливості цієї легкої гусеничної бойової машини. Крім того, в машині
встановлено модернізовані прилади
спостереження та додаткове бронювання.
Командир машини, замість старого приладу наведення ТКН-3Б, отримав більш
сучасний ТКН-3БУМ. Крім того, на БМП встановлено додаткові засоби спостереження
- передні та задні паркувальні камери (денні-нічні) та дві бокові камери
(денні-нічні), що забезпечує командиру й оператору огляд 360°.
Cучасна система стабілізації озброєння, що застосовано на БМП-1Т,
забезпечує стабілізоване наведення і супровід в горизонтальній та вертикальній
площинах наземних та повітряних цілей для стрільби з місця та на ходу.
Покращена БМП може ефективно застосовуватись для ведення боротьби з
піхотою, броньованою технікою і танками, а також проти низьковисотних
малошвидкістних повітряних цілей вдень і вночі, за будь-яких кліматичних і
погодних умов.
При оснащенні модернізованої машини навісним перфорованим протикульним
захистом, розробленим НВП «ТЕХІМПЕКС», також значно покращуються параметри
захищеності БМП. Комплект додаткової броні важить трохи більше однієї тони й
витримує 12,7 мм кулю Б32 на дистанції у 40 метрів.
Використання у БМП-1Т іншої розробки компанії «ТЕХІМПЕКС» - бойового модуля
«СПИС», дозволяє екіпажу вражати ворога цілою низкою різноманітної зброї. Окрім
30 мм гармати, допоміжного кулемета та автоматичного гранатомета, БМП-1Т може
використовувати й сучасні ПТУР, розроблені київським КБ «Луч». Що дозволяє
машині протистояти не тільки піхоті чи легким ББМ, а навіть танкам, які для
простої «бехи», з її штатною 73 – мм гарматою 2А28 «Грім» були взагалі
невразливі.
З огляду на результати випробувань, спеціалісти компанії «ТЕХІМПЕКС»
стверджують, що за рівнем бойової ефективності та рівнем захисту екіпажу БМП-1Т
значно переважає БМП-1, БМП-2, а також машини аналогічного класу західного
виробництва. Розробка вітчизняних зброярів може зацікавити як закордонних
військових, так й ЗСУ, де на озброєнні знаходиться близько 400 БМП-1.
11.10.2018
11 октября 2018 на XV Международной специализированной выставке вооружений "Оружие и безопасность-2018" ГП "Житомирский бронетанковый завод" впервые показал модернизированную боевую машину пехоты БМП-М1С.
БМП-М1С представляет собой модернизацию боевой разведывательной машины БРМ-1К, выполненную ГП "Житомирский бронетанковый завод". Ее огневая мощь и защита существенно увеличены. Новая БМП может перевозить отделение из 8 солдат и поддерживать действия пехотных подразделений благодаря большой огневой мощи установленного на ней боевого модуля "Стилет", в состав которого входят 30-мм пушка, противотанковый ракетный комплекс "Барьер", 30-мм гранатомёт и пулемет.
Новая система управления огнем "Синтез" обеспечивает точный огонь в любых метеорологических условиях и в любое время суток, а замена в бронемашине старого советского двигателя на новый немецкий Deutz дает возможность разгонять 15,5-тонный БМП-М1С до 70 км/ч по суше и 7,5 км/ч по воде.
11.10.2018
11 октября 2018 на XV Международной специализированной выставке вооружений "Оружие и безопасность-2018" ГП "Житомирский бронетанковый завод" впервые показал новый боевой модуль "Дельта-М" установленный на модернизированный бронетранспортер БТР-70, также впервые показанным на выставке.
На качающейся части боевого модуля помещается автоматическая пушка 2А14 калибра 23 мм. Это изделие без существенных изменений заимствовано у зенитной установки ЗУ-23-2. Пушка использует снарядные ленты, подаваемые из бокового ящика боекомплекта. Характерной особенностью обновленного модуля «Дельта» является наличие поддерживающей рамы-кожуха, предотвращающей изгиб длинного ствола и повышающей точность стрельбы.
Сверху позади пушки на модуле помещается пулемет КТ-7,62 – украинская копия советского / российского ПКТ. Крепления обеспечивают синхронное наведение пулемета и пушки. Боекомплект пулемета в длинной ленте помещается в боковом броневом коробе и подается при помощи изогнутого лотка.
Новая машина, получившая индекс БТР-70Д (GM), имеет двигатели от американской корпорации General Motors, благодаря чему максимальная скорость бронетранспортера возросла до 100 км/ч вместо 80 км/ч оригинала. БТР-70Д (GM) оснащен боевым модулем "Дельта-М" - это 23-мм автоматическая пушка и пулемет 7,62. Кроме того, "Дельта-М" оснащена современной цифровой многофункциональной системой управления огнем с тепловизионной камерой, лазерным дальномером, стабилизатором вооружения и системой захвата и сопровождения целей.
Также, на БТР-70Д могут быть установлены иные боевые модули - смотря для каких целей предназначается боевая машина.
БТР-70Д (GM), по сравнению с обычным БТР-70, стоящих на вооружении Вооруженных сил Украины, вооруженный значительно сильнее, имеет большую скорость и лучшую маневренность на поле боя. Использование современных боевых модулей позволяет значительно повысить точность и эффективность огня при любых погодных условий и времени суток.
БТР-70Д (GM) оснащается современной системой управления огнем. В ее составе присутствуют стабилизатор вооружения, баллистический вычислитель, автомат сопровождения целей и т.д. Оператор-наводчик управляет оружием при помощи отдельного пульта с монитором для вывода видеосигнала и другой информации.
17.06.2018
30.05.2018
С 30 мая по 2 июня 2018 года на 13-й международной оборонной выставке HEMUS-2018, что проходила в Пловдиве, Болгария был представлен прототип модернизированной БМП-1 под маркой БМП-2+. Это продукт совместной работы частной болгарской компании-посредника Металика-АБ (генеральный подрядчик), которая является владельцем интеллектуальных прав на модернизированный вариант, а также болгарской государственной компании – ремонтного предприятия ТЕРЕМ - Ивайло из города Велико Тырново.
Данная машина продвигается на рынок под индексом БМП-2+, ее разработка была нацелена на повышение боевых возможностей БМП-1, что делает ее сравнимой с БМП-2. Как сообщается, прототип БМП-2+ прошел испытания в Болгарии в конце 2017 года.
Основным новым элементов является боевой модуль БМ-1 «Стилет» в которой установлена 30-мм автоматическая пушка 2А42 и спаренный 7,62-мм пулемет ПКТ, а также ПТРК «Удар-М». Представители ТЕРЕМ - Ивайло не пояснили, кто является разработчиком боевого модуля, но удалось установить, что БМ1 является дальнейшим развитием украинского боевого модуля КБА-105 «Шквал» разработки киевского Научно-технического центра артиллерийско-стрелкового вооружения и производимого ГП "Житомирский бронетанковый завод". По словам представителей компании Metalika-AB, предприятие готово начать производство боевых модулей БМ1 «Стилет» на своей новой производственной площадке в городе Казанлык.
11.10.2017
Одной из самых интересных новинок, представленных на выставке «Оружие и безопасность - 2017» стала боевая машина поддержки танков БМПТ-64 «Страж» - инициативная совместная разработка ГП «Киевский бронетанковый завод» и ГП «Житомирский бронетанковый завод».
БМПТ-64 «Страж» выполнен на шасси танка Т-64, который благодаря боевому модулю «Дуплет» стал легче (33 тонны при стандартной 38,5 т), за счёт чего двигатель в 700 л/с разгоняет боевую машину до 62 км/ч. Что до огневого потенциала, то БМ «Дуплет» имеет на вооружении две 30-мм автоматические пушки ЗТМ-2, два 7,62-мм пулемета КТ-7,62, 30-мм противопехотный гранатомет КБА-117 и 4 пусковые установки противотанковых управляемых ракет Р-2 комплекса «Барьер», позволяющих поражать цель на расстоянии до 5 км и обладающих пробиванием брони за динамической защитой до 800 мм.
19.05.2017
Во время посещения киевской ассоциацией военных аташе в Украине производственных мощностей ГП "Житомирский бронетанковый завод" впервые был ГП "Житомирский бронетанковый завод" продемонстрирован модернизированый бронетранспортер БТР-70Д под два дизельных двигателя американского производства Дженерал Моторс GM-6,2.
Интерес военных атташе вызвали разработанные на предприятии варианты модернизации БМП И БТР: БМП-1УМ, БМП - 1МУМ (с боевым модулем "СТИЛЕТ"), БТР-70Д с двигателеми GM-6,2. Особое внимание уделили ознакомлению с целой линейкой разработанных и изготовленных на заводе боевых модулей для бронетехники.
В составе делегации работали представители Австрии, Беларуси, Вьетнама, Ирака, Ирана, Казахстана, Китая, Кореи, Латвии, Литвы, Румынии, Словакии, США, Туркменистана, Венгрии, Франции, Чехии, Швейцарии, ЕС, НАТО.
11.10.2016
На выставке вооружений "Оружие и безопасность-2016" была впервые представлена новая модернизация боевой машины пехоты адаптированная под немецкий двигатель Deutz, которую адаптировал к использованию ГП "Житомирский бронетанковый завод". Обновленная машина получила официальное название БМП-1УМД "Охотник".
Отмечается, что работы по замещению двигателя УТД-20 на Deutz TCD2013 L64V заняли всего три месяца.
"Этот четырехтактный, шестицилиндровый двигатель с тубонадувом и электронным блоком управления имеет мощность в 330 л.с., с возможностью программного увеличения мощности до 390 л.с. В это же время двигатель УТД-20 имеет мощность всего 300 л.с. Кроме того, немецкий двигатель имеет больший ресурс, он тихий и экономичный", - отмечают в "Укроборонпроме".
При создании БМП-1УМД " Охотник" были проведены работы по внедрению комплекса мероприятий по повышению огневой мощи, совершенствованию системы управления огнем, улучшение эргономических и функциональных характеристик машины. Особое внимание украинские оружейники уделили реализации комплекса средств маскировки в видимом и инфракрасном диапазоне", - отмечается в сообщении.
С помпой на "Оружие и безопасность 2016" демонстрировали боевую машину пехоты БМП-1УМД "Мыслывець", отличающуюся от базовой советской модели установкой нового немецкого двигателя Deutz TCD2013 L64V, имеющего мощность 330 л.с., в отличие от советского 300-сильного УТД-20. При этом основным мотивом осуществления такой модернизации называется сокращение зависимости от России. Однако, на Украине "случайно забыли", как их собственное руководство загубило запорожское предприятие "Юждизельмаш", которое в лучшие времена выпускало до 2600 единиц тех самых УТД-20 в год. УТД-20 такой же украинский двигатель, как и русский. То-есть, как это понимать - Укроборонпром, сокращает зависимость не только от России но и от Украины. В 2004 году завод прекратил свое существование. Что же касается немецкого двигателя - то он, конечно, действительно современнее и превосходит по характеристикам не российский как это хочет преподнести Укроборонпром, а родной украинский двигатель УТД-20, появившийся в 1970-х. Но и стоимость изделия совершенно другая, а учитывая то, что БМП-1 и сам давным-давно устарел, установка на него дорогостоящего двигателя нелогична. Те же УТД-20 в отличие от немецких Дойцов имеются на белорусских складах в огромных количествах и стоят при этом "копейки".
26.05.2016
Государственный концерн "Укроборонпром" сможет быстрее усилить украинскую армию современными БТР-4 благодаря мощностям ГП "Житомирский бронетанковый завод».
Как сообщает пресс-служба Концерна, специалисты предприятия уже успешно освоили производство корпусов для этой техники. Следующий этап полное производство бронетранспортеров БТР-4.
"Современная и мощная легкобронированной техники полностью украинского производства быстрее поступать в ВСУ." ЖБТЗ "уже отработал техническую документацию бронемашины. В ближайших планах предприятия госиспытания и поставка БТР-4 на нужды МОУ, Нацгвардии и других силовых структур для усиления обороноспособности страны. Отныне" Укроборонпром "сможет изготовить еще больше БТР-4 по госзаказу", - заявил генеральный директор Концерна Роман Романов.
"Бронетранспортер БТР-4Е чисто украинская разработка, которая достойно конкурирует с мировыми аналогами. Отечественный образец легкой бронированной техники имеет мощное вооружение, значительную скорость и надежную защиту экипажа. Почти 80 БТР-4Е усилили украинское войско во время боевых действий на Востоке страны", - говорится в сообщении.
На днях Президент Украины наградил разработчиков БТР-4Е Государственной премией Украины в области науки и техники. Почетную награду получили специалисты ГП "Харьковское конструкторское бюро по машиностроению им. Морозова", которое входит в состав ГК "Укроборонпром".
Еще в начале декабря 2015 года представители завода ЖБТЗ сообщили, что на нем будут собирать БТР-4: "Техническая документация на БТР-4 приобретена, оборудование для производства также приобретено. Приобретена плазменная линия по нарезке брони, сварочное оборудование. Люди сейчас находятся на обучении. В феврале месяце первые два образца БТР-4 выйдут на сборку, а в марте месяце бронетранспортеры будут переданы на государственные испытания". Даже из элементарного сопоставления этих двух заявлений становиться ясно, что отставание в реализации данного проекта достигает уже более четырех месяцев. Интересно, что на сайте завода перспективные планы на 2016 год определены следующим образом: выполнение ремонта и модернизации около 65 боевых машин, производство и реализация до 10 отдельных боевых модулей. Никакого выпуска БТР-4 там нет вовсе!
Кстати, это уже не первый подобный случай. Так, в июле 2014 г. на заводе была освоена сборка боевого модуля БМ-7 «Парус» для БТР-4 и даже анонсировано начало их производства, а 5 октября того же года руководство завода от имени трудового коллектива объявило, что завод будет работать в три смены. Тем не менее, информации об их серийном выпуске и передаче военным не появилось ни в 2014, ни в 2015 гг.
12.05.2016
На проходившей в столице Иордании Аммане с 9 по 12 мая 2016 года XI международной выставке-конференции SOFEX-2016 (Special Operations Forces Exhibition and Conference) ГП "Житомирский бронетанковый завод" впервые широкой общественности продемонстрировал новый боевой модуль "Дуплет".
Модуль "Дуплет" представляет собой оргинальную конструкцию с раздельной установкой в одной необитаемой башне двух стабилизированных 30-мм автоматических пушек ЗТМ2 (украинская копия пушки 2А42) - каждая со своим "спаренным" 7,62-мм пулеметом КТ-7,62 (копия ПКТ). Сверху башни дополнительно установлены 30-мм автоматический противопехотный гранатомет КБА-117 (копия АГС-17) и четыре пусковые установки ПТУР Р-2 комплекса "Барьер". Круглосуточная система управления огнем включает тепловизионный, телевизионный и оптический каналы и лазерный дальномер. Расчет боевого модуля - два человека, находящихся в подбашенном отделении.
12.05.2016
На проходившей в столице Иордании Аммане с 9 по 12 мая 2016 года XI международной выставке-конференции SOFEX-2016 (Special Operations Forces Exhibition and Conference) ГП "Житомирский бронетанковый завод" впервые широкой общественности продемонстрировал новый боевой модуль «Кастет».
Среди всех предложенных разработок украинских оружейников особое внимание Иорданского короля Абдаллы II бин аль-Хусейна привлек боевой модуль «Кастет».
Боевой модуль «Кастет» в полной комплектации весит в общей сложности 1,5 тонны. Основным вооружием модуля служит 30-мм автоматическая пушка ЗТМ-1, спаренная с 7,62-мм пулемётом КТ-7,62 с боекомплектом 2500 патронов. Также боевой модуль «Кастет» укреплён усиленной бронёй и оснащён дополнительными видеокамерами, расширяющими обзор на поле боя и 30-мм автоматическим гранатомётом КБА-117 и противотанковым ракетным комплексом РК-2С "Барьер".
27.04.2016
Во время показа 27 апреля 2016 года нового вооружения и техники для вооруженных сил Украины, состоявшегося на полигоне в поселке Девички Киевской области с участием президента Украины Петра Порошенко, ГП «Житомирский бронетанковый завод» впервые представил свою инициативную разработку - новый боевой модуль «Стилет» установленный на БМП-1УМ.
22 сентября 2015 года на выставке вооружений «Зброя та безпека-2015» ГП «Житомирский бронетанковый завод» впервые широкой публике была представлена новая модернизация БМП-1 - боевая машина пехоты БМП-1УМ.
БМП-1УМ является модернизацией БМП-1М с увеличенным объемом десантного отделения, ремоторизацией двигателя УТД-20 на двигатель 3ТД-2, внедрением комплекса мероприятий по улучшению эргономических и функциональных характеристик машины, в частности, кормовая аппарель, реализацией комплекса средств маскировки в видимом и инфракрасном диапазоне, средств навигации, усиление защиты и унифицированным башенным боевым модулем КБА-105ТБ «Шквал-А».
Общие и эксплуатационные характеристики:
Тип: гусеничная, бронированная, плавающая.
Полная боевая масса, т: 14 + 2%.
Боевой расчет (экипаж + десант), чел .: 3 + 8.
Габаритные размеры, мм: длина - 6735, ширина машины - 2940, ширина по гусеницам – 2850, высота - 2450, клиренс, не менее - 370.
Максимальная скорость, км/ч: по суше – 70, на плаву – 7.
Средний расход топлива на 100 км, л: при движении по сухой грунтовой дороге – 100, при движении по пересеченной местности - 250.
Запас хода по топливу, км: при движении по сухой грунтовой дороге шоссе - 550-600, при движении по пересеченной местности – 400.
Максимальный угол подъема / спуска, град 35.
Ширина рва, преодолевается, м: 2,5.
Высота стенки, преодолевается, м: 0,7.
Двигатель - 3ТД-2.
Максимальная мощность: 400 л.с. при 2600 об/мин.
Максимальный крутящий момент: 117,5 кг м при 1950 об/мин.
Система запуска: сжатым воздухом или электростартером.
Заправочная вместимость топливных баков: 500 л.
Основное вооружение.
Пушка автоматическая ЗТМ-1 (2А72):
- калибр: 30 мм;
- темп стрельбы 330 выстр./ мин.;
- боекомплект 360 шт;
- перезарядка пушки электромеханическая или ручная;
- питание пушки: двухленточное;
- прицельная дальность стрельбы по наземным целям, м: БТ и БЗТ снарядами – 2000, ОТ и ОФС снарядами – 4000;
- стрельба по воздушным целям: до 2000 м;
- дальность прямого выстрела: 1100 м.
Реализована возможность ведения огня из пушки при выходе из строя источники энергоснабжения.
Автоматический гранатомет АГ-17:
- тип выстрела с осколочной гранатой: ВОГ-17, ВОГ-17м;
- калибр: 30 мм;
- темп стрельбы, выстр/мин .: минимальный 50-100, максимальный 350-400;
- прицельная дальность 1700 м;
- масса гранатомета: 18 кг.
Пусковая установка для запуска ПТУР «Комплекс 212» «Барьер»:
- тип ПТУР РК-2С;
- прибор наведения: ПН-Б;
- количество ПТУР на пусковой установки: 2 шт;
- прицельная дальность стрельбы 75-5000 м;
Боекомплект комплекса повышен до 6 ракет.
Пулемет:
- марка: КТ-7,62 (ПКТ);
- калибр, мм: 7,62;
- скорострельность, выстр./мин: 700-800;
- прицельная дальность: 2000 м.
Усиление защиты.
В БМП-1УМ реализован комплекс мероприятий по усилению баллистического и противоминной защиты машины, в частности, в конструкции машины применены:
- навесной комплект динамической защиты, предназначенные для применения на бронетехнике средней категории по массе;
- бортовые экраны увеличенного размера;
- подбой из арамидной ткани;
- расположение топливных баков между сиденьями десанта и бортами;
- энергопоглощающие структуры под фальшполом десантного отделения;
- конструкция люков десантного отделения и боевого модуля создает защищенный объем оператора в случаях устранения задержек стрельбы из пушки и пулемета и при перезаряжании ПТРК.
Средства маскировки:
- термодымовая аппаратура многократного действия;
- средства ИК маскировки (термоизолирующее покрытие МТО, дефлектор выхлопного тракта),
- пиксельная деформирующая раскраска.
Средства постановки дымовой завесы - система 902В «Туча»:
- марка дымовой гранаты 3Д6
- количество пусковых мортир 6
- продолжительность действия до 5 мин.
Приборы прицеливания.
Оптико-телевизионный прибор с системой управления огнем:
- тип: оптико-телевизионная система с оптико-электронным модулем;
- марка: «Тандем-2»;
- предназначен для наблюдения и обнаружения наземных целей, прицеливания и управления вооружением боевого модуля: автоматической 30-мм пушкой ЗТМ-1, автоматическим гранатометом АГ-17, пулеметом калибра 7,62 мм типа ПКТ, противотанковым ракетным комплексом «Комплекс 212» «Барьер».
Прицел оптический:
- тип: перископический;
- марка: ПЗУ-7М;
- увеличение: 1,2 крат.;
- угловое поле зрения: 50 град.
Позволяет осуществлять прицеливание и корректировки огня при выходе из строя электропитания.
Наблюдательный прибор командира - ТКН-3.
За счет использования ночной ветви низкоуровневых телекамер улучшены характеристики обнаружения и распознавания целей, предотвращает засветку визуального канала при выстрелах и вспышках.
Стабилизатор вооружения - СВУ-500-3Ц.
- тип: электрический, двухплоскостной;
- диапазон углов наведения в режиме «Полуавтомат» : в вертикальной плоскости от -4 до + 60, в горизонтальной плоскости: круговое вращение.
Средства связи.
- марка и тип радиостанции Р-173М, приемопередающая, телефонная, ультракоротковолновая.
- дальность связи с 4-метровой антенной, км: при выключенном подавителе шумов – 20, при включенном подавителе шумов – 13;
- марка и тип переговорного устройства Р-174, на 5 абонентов.
Система защиты от ОМП.
Способы защиты: герметизация отделений, фильтрация воздуха, создание избыточного давления.
Система жизнеобеспечения.
- обогреватели боевого, десантного и отделения управления;
- кондиционер;
- вентиляторы отсоса пороховых газов;
- водооткачивающие устройства.
Улучшение эргономических параметров машины:
- увеличенный, за счет поднятия крыши, объем десантного отделения;
- аппарель для облегчения десантирования и загрузки-разгрузки грузов, в частности - носилок с раненым;
- комплекс конструктивных мер для обеспечения эвакуации наводчика в десантное отделение.
Навигационная система.
Навигационный приемник СН-3003 определяет текущие координаты места, путевую скорость и время по радиосигналам спутниковых навигационных систем ГЛОНАСС и GPS в любой точке земного шара, в любой момент времени, независимо от метеоусловий и выдает данные на устройство индикации и, по стандартному интерфейсу, внешним потребителям навигационной информации.
25.09.2015
На выставке «Оружие и безопасность 2015» ГП "Житомирский бронетанковый завод" впервые представил широкой публике новый бронеавтомобиль «Отаман», второе неправильное название «Овод» – построенный на шасси ГАЗ-66.
Броневтомобиль «Отаман» из Житомира собирается на грузовике за несколько часов.
Сегодня в запасниках на складах украинской армии простаивает до 50 тысяч устаревших грузовиков ГАЗ-66, ЗИЛ-131, и «Урал». Использовать их по назначению мешают неэкономичные карбюраторные двигатели и ограниченный ресурс. На Житомирском бронетанковом заводе, который входит в государственный концерн «Укроборонпром», нашли таким машинам применение.
Специалисты предприятия разработали модульные бронекомплекты, которые устанавливаются в обычных полевых условиях за несколько часов. С грузовика снимается кабина и кузов и на их место монтируются модуль управления и функциональный модуль соответственно.
За счет применения навесного комплекта бронирования общим весом около 200 кг можно повысить пулестойкость корпуса до третьего уровня стандарта STANAG-4569. Таким образом, обеспечивается защита от бронебойных пуль калибра 7,62Х51 АР и 7,62х54R БР-32 с дистанции в 30 метров. Подкладка бронекорпуса на основе армированных волокон снижает заброневое действие поражающих элементов и при пробивании брони мешает образованию потока вторичных осколков.
Модули бронирования шасси могут быть изготовлены в широкой функциональной гамме, в частности: транспортный, медико-эвакуационный, ремонтный, командно-штабной и, наконец, как носитель вооружения.
06.03.2015
Прикладная гибридизация
сваркой. МТ-ЛБ-БРДМ-2 из Житомира.
МТ-ЛБ-БРДМ-2
Нет, ну а
чем это хуже куска БТРа на Урале? Посмотрите, какую ляльку сделали в Житомире
из МТ-ЛБ и куска БРДМ-2! Чем плох МТ-ЛБ, кроме картонной брони? Вооружением из
ПКТ. Собственно, когда его делали - оно предназначалось для самообороны тягача
в случае чего, а не для ведения боя. Ну вот, когда пришлось посылать машину
воевать, - ей и сделали пересадку головы с убитого (или сгнившего)
"бардака". Причем, прямо с частью корпуса. Зачем так? А почему бы и
нет?
Помимо башни
потому что - машине пересадили еще приличный дополнительный объем ДО,
наблюдательные посты и амбразуры по бортам, чем еще увеличили
"зрячесть" и огневую мощь решения. Ну да, согласен, общий вид
двухбашенной машины получился несколько диковатый и даже шокирующий, - но с
т.з. чисто боевых качеств - неплохо, и сделано очень аккуратно. Дополнительным
бонусом идет улучшенная обзорность за счет бывших лобовых стекол БРДМ-2, а ныне
лобовых стекол ДО. Лишние глаза ни разу не мешают, а в плане управления огнем
двух башен - так даже и очень помогают.
В принципе,
то что получилось - где-то на грани между БТР и БМП. Я бы предположил за ней
роль машины второй линии в группе БМП или лидера в колонне простых МТ-ЛБ. При
БМП оно может работать транспортером увеличенной емкости, а при МТ-ЛБ - машиной
огневой поддержки, потому что КПВТ и два ПКТ в двух башнях - это вам не один
ПКТ, это гораздо суровее. Ну, посмотрим, собственно, - рано или поздно про
боевое применение машины узнаем, времена нынче такие. Тогда и сравним прогноз с
реальностью.
https://strangernn.dreamwidth.org/1112118.html
12.09.2014
С Житомирского
бронетанкового завода отправили в войска 16 бронемашин.
«ГП
«Житомирский бронетанковый завод», входящий в состав ГК «Укроборонпром»,
перешел на трехсменную работу в рамках выполнения заказа Минобороны по ремонту
бронетехники», - сообщил директор предприятия Сергей Бутенко.
По
его словам, за прошедшую неделю представителям ВСУ переданы после капитального
ремонта 16 бронемашин, среди которых БМД, БМП, БРЭМ.
Директор
ГП «ЖБТЗ» отметил, что предприятие существенно загрузило производственные
мощности и готово увеличить объемы отремонтированной техники. В то же время
Сергей Бутенко отметил необходимость ускорить заключение договоров с Минобороны
Украины на выполнение работ, а также упростить процедуру контроля и технической
приемки военными представителями Минобороны.
Одновременно
председатель профсоюза предприятия Владимир Маркосьян сообщил, что три выездные
ремонтные бригады предприятия постоянно находятся в зоне проведения АТО. Они
оперативно ремонтируют и восстанавливают боевую технику, в частности системы
вооружения, поврежденную во время боевых действий.
Владимир
Маркосьян также сообщил о решении пригласить на стажировку студентов
Житомирского автомобильно-дорожного колледжа. Будущие инженеры уже овладевают
специальностью на одном из крупнейших предприятий области.
https://green-stone13.livejournal.com/236184.html
3 июля 2014 г. министерством обороны Украины и ГП "Житомирский бронетанковый завод" был заключен крупнейший в их истории договор о капитальном ремонте военной техники (115 ед. БМП-2, 7 ед. БМП —1, 7 ед. БРЭМ-2, 4 ед. БМД-2, 3 ед. трансмиссий к БМД) на общую сумму более 282 млн. грн.
2013
Среди продукции завода , есть
гражданская версия БМП ( демилитаризированная машина ). Эта машина
конструктивно схожа на медико-санитарную машину на базе БМП, но имеет некоторые
отличия - и предназначена для охотников
https://bm-oplot.livejournal.com/16917.html
Комментариев нет:
Отправить комментарий