среда, 8 мая 2024 г.

Отаман-3



12.10.2016

«Отаман 6х6» – одна з нових розробок НВО «Практика», які компанія представить на виставці «Зброя та безпека-2016».

Вперше представлена у версії 122-мм самохідної артилерійської установки на Міжнародній спеціалізованій виставці «Зброя та безпека – 2016».


Розроблена на основі Спільного рішення Міністерства оборони України «На відкриття дослідно-конструкторської роботи на розроблення базових колісних шасі для самохідних артилерійських установок, шифр «Накат».


Платформа має сучасну компоновку - з переднім розташуванням двигуна та заднім розташуванням відсіку бойового (десантного) відділення.

Головною родзинкою машини, за словами представників компанії НВО «Практика», має стати оптимальне поєднання захищеності, вогневої потужності та мобільності. Машина розроблялась на підставі спільного рішення між НВО «Практика» та керівництвом ЗСУ з метою створення платформи/бронетранспортеру 6х6 головно в інтересах морської піхоти або підрозділів, яким потрібна бойова техніка, спроможна впевнено долати водні перешкоди. На виставці нова платформа представлена у ролі машини вогневої підтримки (без водометних рушіїв).


https://www.ukrmilitary.com/2016/10/otaman6x6.html

https://www.ukrmilitary.com/2016/12/otaman-6x6.html


29.04.2019

В Минобороны Украины представлен проект нового БТР «Отаман» для морской пехоты

В министерстве обороны Украины частными оборонным предприятиями представлен проект нового бронетранспортера «Отаман», предназначенного для оснащения подразделений морской пехоты Военно-Морских Сил Украины.

Аван-проект бронетранспортера под шифром «Отаман» был представлен главным исполнителем изделия НПО ЧАО «Практика», которое создавало его в кооперации с ООО «ТЕЛЕКАРТ-ПРИБОР» и корпорацией «Таско».


В варианте для морской пехоты предлагается бронемашина с колесной формулой 6х6, которая весит 23,5 тонны, может перевозить до пяти с половиной тонн полезного груза. Экипаж БТР составляет три человека, он может перевозить шесть человек десанта.

https://investigator.org.ua/news-2/216272/


28.08.2019

НВО “Практика”, яка входить до “Ліги оборонних підприємств”, завершує виготовлення дослідного зразка бронетранспортера (БТР) “Отаман” з колісною формулою 6х6 та до кінця 2019-го року мають розпочатися його заводські випробування.

 


Про це повідомляє Український мілітарний портал з посиланням на інформацію озвучену начальником відділу розвитку “Практики” Вілковим Сергієм Олександровичем під час нещодавнього прес-туру на підприємство

 


Серед основних систем які залишилось реалізувати для бронетранспортера – це амфібійні рушії та кліматику машини, після чого “Отаман” вже буде готовий до встановлення бойового модуля.

Корпус “Отамана” броньований зі спеціальним протимінним захистом, через що бронетранспортер вище за радянські зразки БТР-70 та БТР-80.

 



Коробка передач автоматична марки Allison. Двигун дизельний марки Deutz потужністю 558 кінських сил, розташований у передній частині машини. Підвіска бронетранспортера незалежна з приводом на всі колеса.

В десантному відділенні базової версії бронетранспортера розміщується до 6 бійців у повній амуніції, які сидять один навпроти одного. На випадок підриву, спеціальні крісла частково гасять удар для військовослужбовців.

Кліматика включає в себе загальну систему внутрішньої вентиляції бойової машини, підігрів у холодну пору року та кондиціювання у спеку.

Короткі технічні характеристики БТР “Отаман”:

Повна вага: 22 тонни
Вантажопід’ємність: 5 тонн
Довжина: 7,2 метрів
Ширина: 2,9 метрів
Висота: 2,3 метри
Швидкість по шосе: 100 км/год
Швидкість на воді: 8 км/год
Протикульний захист класу:
STANAG level 4
Протимінний захист: до 8 кг

https://mil.in.ua/uk/news/btr-otaman-gotuyetsya-do-vyprobuvan/

08.10.2019

Важкий, високий, сучасний. Новинка “Зброї та безпеки” – БТР “Отаман-3”

“Отаман-3”: новий плаваючий БТР від НВО “Практика”

Фірма “Практика” представила на виставці “Зброя та безпека-2019” новий БТР – трьохвісний плаваючий бронетранспортер “Отаман-3”.

В БТР переднє розташування двигуна та заднє десантного відсіку.

Вага “Отаман-3” – 23 т. Він обладнаний семиступінчастою автоматичною коробкою передач та 11,9 л дизельним двигуном від компанії Deutz.

Рівень балістичного захисту STANAG-4 у варіанті з додатковим керамічним захистом. Протимінний – STANAG-4569.



«Отаман 3» розроблений як базова платформа для цілого сімейства модифікацій різного функціонального призначення.

Розробка концепції БТР “Отаман-3” розпочалась у 2016-у році, тоді ж було його вперше було продемонстровано на “Зброя та Безпека”, на той момент пропонувалось, що він буде плаваючий.

Проте повноцінна розробка за два роки – у 2018-у і вже до кінця 2019-го очікується готовність дослідного зразка до заводських випробувань. Після яких очікується початок державних, що триватимуть впродовж декількох років за за спеціальною програмою.

Бронетранспортер розроблений за технічним завданням морської піхоти ВМСУ, спроєктований згідно останніх тенденцій для бойових машин такого класу: переднє розташування двигуна та заднє розташування десанту, високий рівень балістичного захисту, протимінний захист, покращена ергономіка екіпажу та десанту, великий запас вантажопідйомності (що дозволяє додатково встановлювати додаткове важке обладнання або озброєння).

Осьове навантаження може досягати 9,0 тонн, а повна маса – 27 т. Це дозволяє збільшити корисне навантаження машини до 7,0 тонн – а це більше броні і більше озброєння.

Під час презентації машини також була продемонстрована «прозора кабіна» від компанії LimpidArmor – сигнали з зовнішніх відеокамер обробляються і виводяться на екрани шолома водія та командира, забезпечуючи круговий огляд простору навколо бронемашини.

Короткі технічні характеристики БТР “Отаман”:

Повна вага: 23 тонни

Вантажопід’ємність: 5 тонн

Довжина: 7,2 метрів

Ширина: 2,9 метрів

Висота: 2,3 метри

Швидкість по шосе: 100 км/год

Швидкість на воді: 8 км/год

Протикульний захист класу: STANAG level 4

Протимінний захист: до 8 кг

Озброєння: бойовий модуль “Парус” (30-мм гармата, 30-мм автоматичний гранатомет, дві ПТКР).

https://novynarnia.com/2019/10/08/vazhkiy-visokiy-suchasniy-novinka-zbroyi-ta-bezpeki-btr-otaman-3/

https://mil.in.ua/uk/news/otaman-3-novyj-plavayuchyj-btr-vid-nvo-praktyka/


19.02.2021

Військові протестували "Отаман" та БТР-60М від "Практики" під час кількаденних екстремальних випробувань



"Отаман" та БТР-60М впродовж кількох діб проходили заводські ходові випробування

На полігоні Збройних Сил України "Десна" пройшли заводські ходові випробування дослідних зразків універсальних колісних платформ "Отаман" та БТР-60М, які розроблені НВО "Практика".

Ці випробування спеціально проводились у складних погодних умовах. Вони охоплювати денні та нічні марші по танкодрому, які тривали кілька діб, а також подолання спеціальних перешкод: гірок, ровів, окопів, ескарпів. За цей час кожна машина подолала кілька сотень кілометрів в складних умовах зимових ґрунтів, ожеледиці та насту.


Однією з особливостей заводських випробувань було максимальне залучення військових, які оцінювали можливості "Отаману" та БТР-60М, а також формували перелік змін та нововведень у конструкції, з огляду на реальний бойовий досвід.

З результатом цих випробувань прямо на полігоні ознайомилось Командування Сухопутних військ, очільник яких - Олександр Сирський, особисто протестував на танкодромі кожну машину.

"Сухопутним військам потрібна сучасна універсальна колісна броньована машина, яка призначена для розміщення різного типу озброєння та має високу прохідність, бронезахист та ергономічність. БТР-4, який зараз знаходиться на озброєнні та гідно показав себе у боях, все ж таки має певний максимум своєї модернізації. Тому ми вітаємо зусилля української "оборонки" у створенні нових зразків військової техніки.

Враження від обох машин вкрай позитивні. "Отаман" - це абсолютно нова платформа, яка легка в управлінні та без зусиль долає всі перешкоди. Вона може бути виконана як у варіанті 6x6, так і 8x8, що відкриває доволі широкі перспективи" - прокоментував Defense Express Командувач Сухопутних військ Олександр Сирський.

 Своєю чергою БТР-60М, як зазначив Олександр Сирський, дає можливість у короткі терміни отримати відносно недорогу броньовану машину із різним озброєнням. БТР-60М може посилити підрозділи охорони, а надалі - бригади територіальної оборони.

"Для НВО "Практика" було дуже важливо отримати результати тестувань у надскладних умовах та "вижати" з дослідних зразків "Отамана" та БТР-60М абсолютний максимум, а не задовольнитися успішним виконанням стандартної програми випробувань.

Саме для цього ми запросили військових з бойовим досвідом. Це не тільки дало можливість випробувати техніку саме так, як вона і буде експлуатуватися у бою, але і обмінятися баченням того, як ми можемо зробити ці машини ще кращими саме для бійців", - підкреслив Віктор Кривий, заступник генерального директора НВО "Практика".


Водночас БТР-60М - це рішення модернізації БТР-60, яке полягає у збереженні існуючої підвіски, заміною архаїчної "спарки" двох двигунів по 90 к.с. кожен на один 320-сильний Deutz з автоматичною коробкою Allison та глобальному перекомпонуванню машини.

https://defence-ua.com/weapon_and_tech/vijskovi_protestuvali_otaman_ta_btr_60m_vid_praktiki_pid_chas_kilkadennih_ekstremalnih_viprobuvan-2921.html


31.10.2021

«СпецТехноЕкспорт» представив українську оборонну промисловість на Міжнародній виставці SITDEF 2021 у Перу


У період з 28 по 31 жовтня 2021 ДП ДГЗП «СпецТехноЕкспорт» представило українську оборонну промисловість на восьмій Міжнародній виставці технологій для оборони та запобігання стихійних лих у місті Ліма, Перу.



На об’єднаному українському стенді дванадцять державних та приватних підприємств (ДП «Державне Київське конструкторське бюро «Луч», ХК «Артем», ПрАТ «Науково-виробниче об'єднання „Практика“», ДП «Авіакон», ТОВ «УКРАЇНСЬКА БРОНЕТЕХНІКА», Державне підприємство «Львівський бронетанковий завод», ДП «Львівський авіаційно-ремонтаний завод», ТОВ «УКРСПЕЦСИСТЕМС», НВП «Темп-3000», ДП Науково-виробничий комплекс «Прогрес», ДП «Харківське конструкторське бюро машинобудування» імені О.О. Морозова, ДП «Дослідно-проектний центр кораблебудування», ДП «Антонов») представили свої найновітніші розробки. А, саме: три натурні зразки бронемашин «БТР-4МВ1», «ОТАМАН 6х6», та «КОЗАК 2М»

Ссилка

 

  

11.11.2021

Спецтехноекспорт влаштував у Перу динамічну демонстрацію української бронетехніки БТР-4МВ1, Отаман-3, Козак-2М1

Вище командування родів військ Перу високо оцінило українські бронемашини

Після завершення міжнародної виставки SITDEF2021 в місті Ліма (Перу) компанією «СпецТехноЕкспорт» була проведена динамічна демонстрація української бронетехніки.




На полігоні Армії Перу голова Об’єднаного Штабу, командувач Армії, інші представники вищого командного складу Сухопутних військ, Військово-морських сил та поліції Республіки Перу мали змогу оцінити тактико-технічні характеристики машин та побачити їх у роботі, а саме: БТР-4МВ1, Отаман 6х6 та Козак-2М.



Отаман - бронетранспортер 6х6, призначений для виконання широкого кола суто бойових задач, таких як транспортування особового складу, вогнева підтримка на полі бою, розвідка. Являє собою бронетранспортер сучасного типу – з передньомоторною компоновкою (двигун потужністю 558 к.с.), високим рівнем бронезахисту, мінозахистом та запасом вантажопідйомності, що дозволяє встановлювати велику кількість додаткового обладнання (бойовий модуль, керамічний бронезахист, РПГ-сітки тощо). Можливе виконання бронемашин у різних варіантах, таких як машина вогневої підтримки, командно-штабна, ремонтно-евакуаційна, санітарна та інші.


https://spetstechnoexport.com/uk/news/vyshche-komanduvannya-rodiv-viysk-peru-vysoko-otsinylo-ukrayinski-bronemashyny


20.06.2024

НВО “Практика” розробляє нову версію “Отамана”

Український виробник бронетехніки НВО «Практика» розробляє глибоку модифікацію колісного бронетранспортера «Отаман».

Про це «Мілітарному» повідомили представники компанії.

«Ми цей проєкт досить активно розробляли у 2018—2019 роках, однак через різні причини він був призупинений. Проте ми його відновили та просто зараз повним ходом розробляємо “Отаман”, можна сказати, в оновленій версії», — розповідає представник «Практики» Сергій Вілков.

Майбутній «Отаман» має врахувати досвід та помилки, яких припустилися під час розробки старої версії, а також нові вимоги, поставлені представниками державних структур.

Нова машина матиме змінений силует корпусу, що пов’язано з внутрішнім перекомпонуванням внутрішніх вузлів. Моторно-трансмісійне відділення, що у старій машині розміщене праворуч від водія, повністю займе всю передню частину внутрішнього об’єму. Місце механіка-водія буде винесено за це відділення, що має значно підвищити ергономіку та безпеку екіпажу.

Як зазначив Вілков, таке компонування буде аналогічним німецькій колісній бойовій машині Boxer, внаслідок чого «Отаман» матиме схожий силует із нахиленою під гострим кутом верхньою лобовою деталлю.

«Машину в старому варіанті зробили без детально прописаного технічного завдання. Проблема була в тому, що це були радше певні контури того, якою вона має бути, без детальних вимог до окремих систем. До прикладу, щодо бронювання було зазначено, що машина повинна нести навісний керамічний захист, однак не були визначені конкретні вимоги до захисту», — розповідає Вілков.

«Зараз, коли нас попросили відновити проєкт “Отаман”, він не просто був перезапущений — тепер перед ним поставили досить детальне та серйозне технічне завдання. Його прописували з чітким розумінням того, якою має бути нова машина», — розповів Вілков.

Втім, представник компанії зазначив, що деякі вимоги до проєкту, на думку розробників, є надлишковими. Зокрема, від машини вимагають рівень захисту за 5 класом згідно зі стандартом STANAG 4569. Він передбачає протиснарядний захист від обстрілів підкаліберними 25-мм снарядами на дистанції 500 метрів.

На думку розробників, оптимальним рішенням для колісного бронетранспортера було б забезпечення кругового захисту за 2 класом із можливістю встановлення навісної керамічної броні з відповідним зростанням до 4 класу. Простою мовою, йдеться про базовий захист від обстрілу бронебійними патронами калібру 7,62×39 мм на дистанції 30 метрів із можливістю підвищення параметрів до боєприпасів калібру 14,5×114 мм на відстані 200 метрів.

Оновлений «Отаман» також отримає багатошарове V-подібне дно, якого не було на старій машині. Воно має забезпечити кращий протимінний захист для екіпажу та піхотинців у десантному відділенні.

НВО «Практика» пропрацьовує одразу дві версії машини з колісною формулою 6×6 та 8×8. Вони проєктуватимуться з максимальною уніфікацією, котра передбачає використання єдиних для обох платформ двигуна та трансмісії.

Вага старого«Отамана» у версії 6×6 у повній комплектації з бойовим модулем та навісною керамічною бронею становить 26 тонн. Водночас заявлена розробниками очікувана вага нової машини у версії 8×8 сягатиме близько 30—32 тонн.

Докладніше про бронетранспортер, раніше не афішований бойовий модуль «СІЧ» та перспективи майбутнього «Отамана», дивіться у нашому репортажі на ютубі.

https://mil.in.ua/uk/news/nvo-praktyka-rozroblyaye-novu-versiyu-otamana/


Комментариев нет:

Отправить комментарий