24.03.2016
Первое упоминание о Отаман-8х8
Полноразмерный макет
разрабатываемого украинским ЗАО «Научно-производственное объединение «Практика»
(Киев) бронетранспортера с колесной формулой 8х8.
Во время посещения 24 марта 2016
года начальником Генерального штаба вооруженных сил Украины генералом армии
Виктором Муженко киевского ЗАО «Научно-производственное объединение «Практика»,
в числе прочего впервые был продемонстрирован полноразмерный макет
разрабатываемого данным предприятием бронетранспортера с колесной формулой 8х8.
10.10.2017
На выставке «Оружие и безопасность 2017», которая проходит в
столичном МВЦ с 10 по 13 октября, НПО «Практика» показала новый
бронетранспортер OTAMAN (8х8). Машина является глубоко модернизированным
БТР-60. Это уже второй прототип, образца 2017 года.
В отличие от первого, представленного в Киеве в 2016 году и
показанного также и на нынешней выставке, здесь существенно видоизмененный
бронекорпус. Последний имеет класс защиты STANAG Уровень 4. Появился и боевой
модуль «Штурм».
Однако изюминка нового OTAMAN (8х8) – инновационная,
гидрообъемная трансмиссия. Последняя передает крутящий момент к колесам при
помощи гидравлики.
БТР оснащен дизельным двигателем Deutz рабочим объемом 7,2 л
и мощностью 320 л.с. Коробка передач – автоматическая, марки Allison. Машина
имеет полную массу 15 т. Экипаж – 3 человека. Десантное отделение рассчитано на
14 человек. Сиденья – противоминные. В ближайшее время новый OTAMAN (8х8)
пройдет ходовые испытания. Кстати, машина может плавать.
https://www.autocentre.ua/kommercheskie/voennaya-tehnika/v-kieve-prezentovali-bronetransporter-s-gidroobemnoj-transmissiej-video-382942.html
19.02.2021
Військові протестували "Отаман" та БТР-60М від "Практики"
під час кількаденних екстремальних випробувань
"Отаман" та БТР-60М впродовж кількох діб проходили заводські
ходові випробування
На полігоні
Збройних Сил України "Десна" пройшли заводські ходові випробування
дослідних зразків універсальних колісних платформ "Отаман" та
БТР-60М, які розроблені НВО "Практика".
Ці
випробування спеціально проводились у складних погодних умовах. Вони охоплювати
денні та нічні марші по танкодрому, які тривали кілька діб, а також подолання
спеціальних перешкод: гірок, ровів, окопів, ескарпів. За цей час кожна машина
подолала кілька сотень кілометрів в складних умовах зимових ґрунтів, ожеледиці
та насту.
Однією з
особливостей заводських випробувань було максимальне залучення військових, які
оцінювали можливості "Отаману" та БТР-60М, а також формували перелік
змін та нововведень у конструкції, з огляду на реальний бойовий досвід.
З
результатом цих випробувань прямо на полігоні ознайомилось Командування
Сухопутних військ, очільник яких - Олександр Сирський, особисто протестував на
танкодромі кожну машину.
"Сухопутним
військам потрібна сучасна універсальна колісна броньована машина, яка
призначена для розміщення різного типу озброєння та має високу прохідність,
бронезахист та ергономічність. БТР-4, який зараз знаходиться на озброєнні та
гідно показав себе у боях, все ж таки має певний максимум своєї модернізації.
Тому ми вітаємо зусилля української "оборонки" у створенні нових
зразків військової техніки.
Враження від
обох машин вкрай позитивні. "Отаман" - це абсолютно нова платформа,
яка легка в управлінні та без зусиль долає всі перешкоди. Вона може бути
виконана як у варіанті 6x6, так і 8x8, що відкриває доволі широкі
перспективи" - прокоментував Defense Express Командувач Сухопутних військ
Олександр Сирський.
Своєю чергою
БТР-60М, як зазначив Олександр Сирський, дає можливість у короткі терміни
отримати відносно недорогу броньовану машину із різним озброєнням. БТР-60М може
посилити підрозділи охорони, а надалі - бригади територіальної оборони.
"Для
НВО "Практика" було дуже важливо отримати результати тестувань у
надскладних умовах та "вижати" з дослідних зразків
"Отамана" та БТР-60М абсолютний максимум, а не задовольнитися
успішним виконанням стандартної програми випробувань.
Саме для
цього ми запросили військових з бойовим досвідом. Це не тільки дало можливість
випробувати техніку саме так, як вона і буде експлуатуватися у бою, але і
обмінятися баченням того, як ми можемо зробити ці машини ще кращими саме для
бійців", - підкреслив Віктор Кривий, заступник генерального директора НВО
"Практика".
Водночас
БТР-60М - це рішення модернізації БТР-60, яке полягає у збереженні існуючої
підвіски, заміною архаїчної "спарки" двох двигунів по 90 к.с. кожен
на один 320-сильний Deutz з автоматичною коробкою Allison та глобальному
перекомпонуванню машини.
https://defence-ua.com/weapon_and_tech/vijskovi_protestuvali_otaman_ta_btr_60m_vid_praktiki_pid_chas_kilkadennih_ekstremalnih_viprobuvan-2921.html
17.10.2021
«Практика» представила БТР «Хорунжий»
Украинское "НПО Практика" представило модернизированный БТР-60ХМ
«Хорунжий».
На выставке вооружения «Цифровое будущее армии», которая проходила в Киеве
с 13 по 17 октября, демонстрировался новый украинский бронетранспортер –
БТР-60XM «Хорунжий». Это глубокая модернизация БТР-60, выполненная известным
отечественным предприятием НПО «Практика».
Двигатель на БТР-60М размещается спереди, что позволяет высвободить корм
для десантного отделения. А новая форма бронекорпуса со значительно большим
внутренним пространством (20,4 против 16,1 куб. м) позволяет использовать эту
машину под совершенно другие задачи.
БТР-60XM «Хорунжий» может служить платформой для техники различного
назначения: это может быть бронетранспортер, машина огневой поддержки,
самоходно-артиллерийская поддержка (миномет), санитарная машина, ремонтно-эвакуационная.
В данном случае БТР представлен в виде командно-штабной машины (КШМ), о чем
свидетельствует наличие соответствующих средств связи.
Габаритная длина машины – 7000 мм, ширина – 2660 мм и высота – 2430 мм.
Полная масса с противопульной защитой – 13 т. Экипаж состоит из трех человек
(командира, оператора и водителя).
Дорожный просвет (без учета выштамповок на днище) – 475 мм. БТР оснащается 7,2-литровым турбодизельным
двигателем Deutz мощностью 290/320 л. с., с которым в паре работает гидромеханическая,
6-ступенчатая коробка передач Allison. Максимальная скорость по шоссе – 100
км/ч, на плаву – 10 км/ч. Запас хода – 750 км.
Преодолеваемые препятствия на сухом грунте: угол подъема – 30 град., крена
– 25 град., ров – 2,0 м; на плаву: угол входа в воду – 25 град., выхода из воды
– 15 град.
https://mil.in.ua/uk/news/praktyka-predstavyla-btr-horunzhyj/
19.10.2021
Секретарю РНБО Олексію Данілову були представлені модернізовані версії
БТР-60 "Хорунжий"
https://defence-ua.com/news/nvo_praktika_predstavila_rnbo_modernizovanu_versiju_bmp_1_z_modulem_spis_foto-5091.html
24.10.2021
«Науково-виробниче
об’єднання «Практика», яке є виробником спеціальної автомобільної техніки,
продемонструвало модернізований БТР-60 у версії «Хорунжий».
Про це
інформує Мілітарний.
Генеральний
директор підприємства, Олег Висоцький представив Головнокомандувач Збройних Сил
України генерал-лейтенанту Валерію Залужному модернізований конструкторським
бюро «Практики» бронетранспортер БТР-60 у версії «Хорунжий».
https://mil.in.ua/uk/news/praktyka-predstavyla-btr-horunzhyj/
В Украине испытали
БТР-60 "Хорунжий" и броневик "Козак 2М1". На боевые машины
установлены турецкие модули SARP Dual и SARP KPVT.
В ходе испытаний военные проверили стрельбу в дневное и ночное время суток, с места и на ходу. Также были проверены ходовые характеристики боевых машин.
Испытания боевых модулей SARP Dual и SARP KPVT, установленного на "ХОРУНЖИЙ", проводились по программе и методике оценки точности стрельбы, разработанной специалистами Государственного научно-исследовательского института испытаний и сертификации вооружения и военной техники Вооруженных Сил.
https://autoconsulting.ua/article.php?sid=49981
20.02.2023
Український
БТР-60М “Хорунжий” вперше помічено на передовій
Дослідний
український бронетранспортер БТР-60М “Хорунжий” виробництва НВО “Практика”
вперше помітили на передовій.
Про це
повідомляє Мілітарний.
На початок
російського вторгнення БТР-60М ще проходив виробничі випробування і не був
прийнятий на озброєння українського війська. Інформації про його експлуатацію
Збройними силами України теж не було.
Бронетранспортер,
що потрапив на відео, відрізняється від тієї моделі, яку раніше виставляли на
експозиціях або ж помічали на випробуваннях.
Перш за все
на машині відсутні камери огляду механіка-водія по периметру та на верхній
лобовій деталі корпусу. Однак вони були на дослідній версії машини з бортовим
номером “240”, яку можна було помітити на фото з випробувань.
Також машина
отримала новий броньований захист для оглядового вікна водія, а задні ліхтарі
перемістили знизу наверх. Окрім цього, присутні інші дрібні відмінності у
будові корпусу у порівнянні з попередніми версіями.
Також
бронетранспортер отримав відкриту кулеметну турель для стрільця. Аналогічне
озброєння мають інші машини цієї компанії, такі як Козак-2М1.
Бронекорпус
зроблений із сучасної бронесталі та має високий рівень бронезахисту. Він
підвищив рівень кулестійкості у передній та бокових проекціях до рівня ПЗСА-4
(захист від пострілу з СВД та АКМ кулею калібру 7,62-мм з 10 метрів).
Бронетранспортер
має сучасну компоновку відсіків із моторним відділенням у передній правій
частині, відсіком водія в передній лівій частині та більш просторе десантне
відділення в задній частині корпусу.
https://mil.in.ua/uk/news/ukrayinskyj-btr-60m-horunzhyj-vpershe-pomicheno-na-peredovij/
Комментариев нет:
Отправить комментарий